انتقاد شدید نماینده مجلس از تیم اقتصادی دولت ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صحن مجلس شورای اسلامی ایران
صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
یک نماینده مجلس ایران در نطق خود به شدت تیم اقتصادی دولت را مورد سرزنش قرار داد و از آنها با عنوان ژنرالهای بی سرباز یاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، سارا فلاحی نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در نطقی آتشین به ابراهیم رییسی در انتخاب کابینه و تیم اقتصادی دولت انتقاد کرد.
فلاحی خطاب به رئیش جمهور ایران از تریبون مجلس گفت: اگر تیم اقتصادی خود را عوض نکنید، تیم اقتصادی شما شبیه ژنرالهای بدون سربازی است که فرمان می دهند و کسی تبعیت نمی کند.
او در ادامه سخنانش افزود: این تیم به جای رقابت با مشکلات مردم با خود رقابت می کنند. گوشه ای از این رقابتها را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ می بینیم که بسیاری از برآوردهای آن غلط است. دوباره دست دولت را در جیب مردم فرو کرده است و حذف و اضافه های رادیکالی زیادی دارد.
فلاحی با خطاب قرار دادن رییسی گفت: برادر من! برخی از وزرای شما انگار سر کوچه فامیلی و دوستی و رفاقت نشسته اند و به همه رفقای سیاسی و نسبی و سببی خود بفرما داده اند. به داد مردم برسید. برخی از وزرای شما با شما هم مسلک نیستند. در مسیر انقلابی گری حرکت نمی کنند. اجازه ندهید داستان ما و شما و مردم وعده هایی که به مردم داده ایم به داستان آن سرباز بخت برگشته ای بدل شود که در انتظار وعده لباس گرم پادشاه یخ زد و مرد.
حمله سایبری - کامپیوتر - هکر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
نقش اقتصاد دیجیتال در توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان سخنانش گفت: برادر انقلابی من!‌ میدانیم میخواهید برای مردم کار کنید ولی مواظب فرصت طلبان هزار زیست باشید که می توانند خود را با همه شرایط وفق دهند. در کنار ارثیه شومی که از اسلافتان به شما رسیده است ارثیه متعالی از شهیدان دارید. ایثار، فداکاری، پذیرش نخبه گان، تخصص گرایی، احترام به مردم و کنار آنها بودن. با هم به داد مردمی که نجابتشان ما را گرفتار کرده است برسیم و مردم را از این گرفتاری نجات دهیم. مردم در کنار شما خواهند بود به شرط آنکه با عهدی که به مردم بسته اید وفادار بمانید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала