نامه رئیس جمهور روسیه به دختر سوری

© Sputnik / Pool / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: ابتلا به کرونا خطرناک است اما واکسیناسیون خطر ندارد
پوتین: ابتلا به کرونا خطرناک است اما  واکسیناسیون خطر ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه نامه ای برای یک دختر سوریه ای نوشت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نامه ای به ایمان علی دختر سوری نوشته که در شب سال نو توسط نیروهای مسلح روسیه در سوریه به وی تحویل داده شد.
همانطور که رئیس دولت روسیه در پاسخ خود تصریح کرد، نامه وی مملو از صداقت و عشق است. این نامه به یک هدیه واقعی در آستانه تعطیلات سال نو تبدیل شد. پوتین معتقد است که ایمان علی مانند یک کودک نیست، بلکه مانند یک "میهن پرست واقعی" فکر می کند.
پوتین گفت: "حتی اگر کودکان شکننده اما شجاعی مانند شما آماده باشند تا به خاطر صلح و امنیت در سرزمین خود سرباز و پرستار شوند، مقاومت در برابر شیطان و تهدیدات مختلف برای همه ما آسان‌تر خواهد بود.
وی فرا رسیدن سال نو را به این دختر تبریک گفت و برای او، خانواده او و نزدیکانش بهروزی، آرامش و برآورده شدن آرزوها را آرزو کرد.
پوتین درباره هدایا به نوه هایش در سال نو صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2021
پوتین درباره هدایا به نوه هایش در سال نو صحبت کرد
این سیاستمدار نوشت: بگذارید هر روز پر از لبخند، شادی باشد. پس از تحویل نامه رهبر روسیه، بابانوئل و نزد این دختر آمدند و سال نو را به او تبریک گفت. این دختر به پایگاه نظامی حمیمیم به یگان ویژه پزشکی دعوت شد.
پیش از آن یکی از اهالی لاذقیه نامه ای به پوتین نوشت و در آن گفت که آرزو دارد پزشک نظامی شود. پیش از این، پوتین آرزوی تاتیانا تروتسنکو، دختر دانش آموز 13 ساله از استاوروپل را برآورده کرد که آرزو داشت برای دریاچه سوان به تئاتر مارینسکی در سنت پترزبورگ برود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала