سناتور روس: در مذاکرات ژنو با آمریکا قاطعانه بر مواضع خود ایستادگی می کنیم

© Sputnik / Aleksei Agaryshev /  مراجعه به بانک تصاویر سناتور روس: در مذاکرات ژنو با آمریکا قاطعانه بر مواضع خود ایستادگی می کنیم
سناتور روس: در مذاکرات ژنو با آمریکا قاطعانه بر مواضع خود ایستادگی می کنیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه در گفتگوی اختصاصی با اسپوتنیک اظهار داشت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفت و گو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا موضع قاطعی در زمینه تحریم ها در پیش گرفت، مسکو در مذاکرات ژنو نیز موضع محکمی را در پیش خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه به اسپوتنیک گفت که مذاکرات بین ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهور روسیه و آمریکا، گفت و گوی جدی بوده و پوتین اعلام کرده که مسکو قصد عقب نشینی و تسلیم شدن ندارد، به گفته جباروف، موضع روسیه کاملا درست است، و دوره کوتاه آمدن ها به سر آمده است، و نمی توان با تحریم مسکو را تحت فشار قرار داد.

معاون اول کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه تصریح کرد که در مذاکرات آتی در ژنو، مسکو موضعی سرسختانه و قاطعی خواهد داشت.
وزارت خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
دستیار وزیرخارجه آمریکا به مسکو خواهد آمد

وی درباره اظهارات بایدن که گفته بود آمریکا به دنبال استقرار تسلیحات تهاجمی و ضربتی در اوکراین نیست، گفت که اینها لفظا خوب است، اما چنین مسائلی بایستی عملا و در توافقات دوجانبه ذکر و ثبت شوند. شایان ذکر است، اوکراین و کشورهای غربی اخیراً نسبت به آنچه تشدید "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین خوانده اند، ابراز نگرانی کرده‌اند. در پاسخ، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که مسکو نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می کند. به گفته وی، این اقدامات تهدیدی علیه هیچ کس نیست و نباید کسی را نگران کند.
مسکو بارها از افزایش نیروهای ناتو در اروپا ابراز نگرانی کرده است. کرملین تاکید کرده است که روسیه هیچ تهدیدی برای هیچ کس نیست، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع کشور خطرناک است، نادیده نخواهد گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала