حواشی نخستین حضور بانوان خبرنگار در دیداری از سری رقابت‌های لیگ باشگاه‌های ایران +عکس

© Photo / فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایرانجایگاه ویژه برای بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی
جایگاه ویژه برای بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
حضور چند بانوی خبرنگار در ورزشگاه آزادی با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در بازی اخیر بین تیم‌های استقلال و فولاد که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد حضور بی‌سابقه چند بانوی خبرنگار در جایگاه خبرنگاران، سر و صدای زیادی در فضای مجازی و سایت‌های خبری ایران به راه انداخته است.
برخی از این سایت‌های خبری در این‌باره نوشتند: "در بازی روز چهارشنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، دیدار بین تیم‌های استقلال و فولاد برگزار شد که پس از مدت‌ها تعدادی از بانوان خبرنگار در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند و برای پوشش این مسابقه در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند."
آخرین باری که بانوان خبرنگار در استادیوم آزادی حضور داشتند به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۸ و مصاف تیم‌های پرسپولیس و کاشیما برمی‌گردد. گفته می‌شود ممکن است این تصمیم تحت فشار فیفا صورت گرفته باشد و به همین دلیل برخی منتقدان بر این باورند که این موضوع نمایشی بیش نیست.
خبرگزاری خبرآنلاین درباره این خبر چنین نوشت: "برای اولین بار با پیگیری و تلاش حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، حراست و روابط عمومی وزارت ورزش، زنان خبرنگار در مسابقات باشگاهی حضور پیدا کردند." از گزارشات سایت‌های خبری معتبر به نظر می‌رسد احتمال حضور خبرنگاران زن در سایر بازی‌های لیگ برتر وجود دارد.
تعدادی از کاربران در واکنش به این خبر و کم شدن محدودیت‌ها نگاه خوش‌بینانه دارند، اما عده‌ای با بدبینی بیان می‌کنند هر حرکتی برای هدف و منظور خاصی صورت می‌گیرد. برخی از کاربران حضور بانوان خبرنگار را امری غیرعادی نمی‌دانند اما برای پیشرفت آن‌ها و ورودشان به ورزشگاه، ایجاد موقعیت شغلی جدید خوشحال هستند. جمعی از کاربران بر این عقیده‌اند که وزارت ورزش و جوانان در جهت عمل به وعده‌های خود گام برداشته است، اما بعضی از کاربران بیان می‌کنند احتمال دارد مبلغی را به عنوان ورودی از بانوان خبرنگار بگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала