دفاع مدیر دولت روحانی از رئیسی: ۳ اتفاق مهم در کشور رخ داد

CC BY 4.0 / IRNA / دفاع مدیر دولت روحانی از رئیسی: ۳ اتفاق مهم در کشور رخ داد
دفاع مدیر دولت روحانی از رئیسی: ۳ اتفاق مهم در کشور رخ داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
رئیس‌ شورای فرهنگی در دولت روحانی تأکید کر که گرانی یک شبه به‌وجود نیامده که آقای رئیسی بتواند آن را فوری حل کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال تابناک، رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری در زمان روحانی آقای سیدرضا اکرمی، و درباره این سوال که آیا دولت می‌تواند مشکلات اقتصادی مردم و کشور را خیلی زود حل کند یا خیر، گفت: گرانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی یک شبه به‌ وجود نیامده که رئیس‌جمهور بتواند آن را فوری و یک شبه حل کند، اما تلاش آقای رئیسی و دولتش در این زمینه قابل تقدیر است.
وی اظهار کرد: در مدتی که دولت آقای رئیسی روی کار آمده که البته زمان زیادی هم نیست، سه اتفاق مهم در کشور رخ ‌داده است: نخست اینکه دعوای بین قوا از بین رفته و در شرایط کنونی می‌بینیم نوعی همدلی و همراهی در بین سه قوه به‌ وجود آمده و قوا تلاش می‌کنند به هم کمک کنند که اتفاق مهمی‌ بوده است.
اکرمی ‌درخصوص دومین اتفاق مثبت تصریح کرد: موضوع دوم تلاش دولت است. در طول مدتی که آقای رئیسی مدیریت کشور را به دست گرفته‌، سفرهای استانی زیادی رفته و نشست‌های زیادی با نخبگان و کارشناسان به‌خصوص در زمینه اقتصادی برگزار کرده‌ است. بدون ‌تردید این تلاش‌ها در تغییر وضعیت اقتصادی و امنیتی تأثیرگذار است و در آینده می‌تواند شرایط را بهتر کند.
رئیس‌شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در دولت روحانی گفت: نکته سوم به موضوع روابط بین‌الملل بازمی‌گردد. در هفته‌های اخیر، مذاکرات ایران و کشورهای غربی آغاز شده و از فضای مذاکرات چنین برمی‌آید که کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه برخورد با ایران، گفت‌وگو و مذاکره و احترام متقابل است که راه صحیحی نیز هست.
موضوع دوتابعیتی حسن روحانی به مجلس رسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
موضوع دوتابعیتی حسن روحانی به مجلس رسید
وی در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: مردم باید تغییر و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی را در زندگی خود لمس کنند. تنها در چنین شرایطی است که دولت می‌تواند کارنامه قابل قبولی از خود برجای بگذارد.
وی در ادامه گفت: گرانی در کشور یک ‌شبه به ‌وجود نیامده که بتوان یک‌شبه آن را از بین برد. این وضعیت به شکل‌های مختلف تا امروز ادامه داشته است. این در حالی است که در برخی مقاطع، "گران‌فروشی" نیز به‌دلیل نوسان قیمت ارز و یا کاهش ارزش پول ملی در کنار تورم قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала