در اروپا در مورد اختلال در اجرای طرح نجات کره زمین صحبت کردند

© Flickr / mathias is still aroundساختمان سبز
ساختمان سبز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
اتحادیه اروپا تا سال 2025 قادر به گذار به اقتصاد سبز نخواهد بود.
به گزارش فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، پائولو جنتیلونی، کمیسر امور اقتصادی اروپا درباره اختلال در احرای طرح نجات کره زمین صحبت کرد.
جنتیلونی با بیان اینکه گذار به اقتصاد سبز مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی است، گفت: در سال 2022، بودجه قابل توجهی از صندوق ویژه نسل جدید اتحادیه اروپا که برای احیای کشورها پس از بیماری همه گیر کرونا در نظر گرفته شده ، تخصیص می یابد، اما این مبلغ هنوز برای یک تحول موفق کافی نیست. . جنتیلونی هزینه گذار به اقتصاد سبز طی ده سال آینده را 550 میلیارد یورو در سال برآورد کرد. وی خاطرنشان کرد: اعتبار این صندوق تا چند سال دیگر به پایان می رسد، بنابراین روند انتقال به اقتصاد سبز تا سال 2025 پایان نخواهد یافت.
راه حل جدیدی برای نجات کره زمین پیشنهاد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2021
راه حل جدیدی برای نجات کره زمین پیشنهاد شد
نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در پروژه های آب و هوایی اتحادیه اروپا قبلاً توسط رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، اعلام شده بود. وی تاکید کرد که 30 درصد از بودجه صندوق نسل جدید اتحادیه اروپا برای گذار اتحادیه اروپا به اقتصاد سبز صرف می شود.
در اوایل ماه دسامبر، میخائیل بلیایف، تحلیلگر مالی گفت که روسیه باید به سمت انرژی سبز حرکت کند و در غیر این صورت ممکن است در حاشیه دنیای توسعه یافته قرار بگیرد. این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: دستور کار سبز اکنون بسیار مختلف الابعاد است و پیش از هر چیز مستلزم توسعه علمی و فناوری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала