چرا در آمریکا جو بایدن را رئیس جمهور قانونی نمی دانند؟

© REUTERS / Tom Brennerجو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد
جو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که چیزی در حدود سه چهارم جمهوری خواهان آمریکایی معتقدند که جو بایدن کشور نیست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت "هیل"، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که چیزی در حدود سه چهارم جمهوری خواهان آمریکایی معتقدند که جو بایدن کشور نیست.
حدود ۷۱ درصد از پاسخ دهندگان حزب جمهوری خواه گفتند که باور ندارند که بایدن به طور قانونی برای تصدی منصب ریاست جمهوری در کاخ سفید انتخاب شده باشد که مشابه ادعای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور است مبنی بر اینکه او برنده واقعی انتخابات سال گذشته بوده است.
درخواست ترامپ از پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2021
ترامپ رهبر چین را یک قاتل نامید
بر اساس یک نظرسنجی جدید دانشگاه ماساچوست، تقریبا سه چهارم جمهوری خواهان در مشروع بودن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ تردید دارند. همچنین بر اساس این نظرسنجی، ۲۵ درصد از جمهوری خواهان گفتند که پیروزی بایدن احتمالاً مشروع نیست، در حالی که ۴۶ درصد گفتند که "قطعاً مشروع نیست".
تنها ۶ درصد از جمهوری خواهان گفتند که بایدن قطعا برنده قانونی انتخابات یاد شده است، در حالی که ۱۵ درصد دیگر گفتند که او احتمالا برنده قانونی انتخابات است. اکثر آمریکایی ها – چیزی در حدود ۵۸ درصد - معتقدند که انتخاب بایدن مشروع و قانونی بوده است. این میزان شامل ۹۱ درصد دموکرات ها و ۵۴ درصد از مستقل ها می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала