مشخصات گوشی هوشمند آیفون ایده آل

© REUTERS / Apple Inc.آیفون ۱۲
آیفون ۱۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
مردم در انتظار آیفون های جدید با پورت USB-C و شارژ سریعتر هستند.
به گزارش اسپوتنیک، انتظار می رود اپل اولین گوشی هوشمند USB-C را در سال 2022 عرضه کند.
به نقل از Android Authority، خبرنگاران ایرادات اصلی اپل را جمع آوری کردند و توضیح دادند که آیفون ایده آل چگونه باید باشد.
اول از همه دستگاه باید دارای حسگر اثر انگشت Touch ID باشد. کارشناسان با تاکید بر اینکه استفاده از Face ID با ماسک دشوار است، خاطرنشان کردند: تلفن‌ها برای استفاده از عملکرد بازگشایی با چهره کاملاً آماده نیستند.
همچنین خاطرنشان شده که در سال 2022 اپل ممکن است اولین گوشی هوشمند با درگاه USB-C را عرضه کند؛ این تصمیم ممکن است توسط یک استاندارد واحد که در اتحادیه اروپا تصویب شده است، اتخاذ شود. انتخاب این کانکتور از نظر کارشناسان منطقی تلقی می شود زیرا باعث کاهش تعداد لوازم جانبی برای شارژ گجت ها می شود. به گفته روزنامه نگاران، شارژ سریعتر باید در آیفون اجرا شود، زیرا از این نظر گوشی های این برند نسبت به دستگاه های اندرویدی پایین تر هستند.
آیفون ۱۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اپل قطعات مهم آیفون را عوض می کند
این گزارش همچنین اشاره می کند که اپل باید محبوب ترین لوازم جانبی خود، Apple Watch را مقرون به صرفه تر کند. در حال حاضر ساعت های هوشمند فقط با گوشی های اپل کار می کنند. در پایان، روزنامه‌نگاران توصیه کردند که این شرکت خط تولید دستگاه‌های خانگی هوشمند را که می‌توان از طریق آیفون کنترل کرد، گسترش داد.
پیش از این، روزنامه نگاران Android Authority مشخصات یک گوشی هوشمند عالی را توصیف کردند. به نظر آنها، دستگاه باید پشتیبانی طولانی مدت برای به روز رسانی و قابلیت پشتیبانی از لوازم جانبی جهانی داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала