اسرائیل یا فنلاند، سفارش مرموز جنگنده F-35 را داده اند

© Photo / Public domain/U.S. Air Force/Senior Airman Alexander Cookاسرائیل یا فنلانید سفارش مرموز جنگنده F-35 را داده اند
اسرائیل یا فنلانید سفارش مرموز جنگنده F-35 را داده اند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
شرکت نظامی لاکهید مارتین یک سفارش مرموز برای اصلاح جنگنده F-35 دریافت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Drive، شرکت نظامی-صنعتی آمریکایی لاکهید مارتین در آمریکا سفارش مرموزی برای کار بر روی اصلاح جدید جت جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II دریافت کرده است. این سفارش خواهان تغییراتی در این جنگنده است. مبلغ قرارداد که باید حداکثر تا دسامبر 2026 اجرا شود، بیش از 49 میلیون دلار است. مشتری و کار خاص آن، که قرار است طبق توافق انجام شود، فاش نشده است. این پرتال در ادامه اذعان می‌کند که کشورهایی که اخیراً تصمیم به خرید آن گرفته‌اند، می‌توانند تغییری در این جنگنده دهند. به طور خاص، چنین کشوری ممکن است فنلاند باشد که علاقه مند به سیستم سوخت گیری هواپیماهای ویژه است. همچنین اسرائیل و سنگاپور ممکن است علاقه مند به اصلاح و ایجاد تغییراتی در این جنگنده باشند.
سوخو-57  پس از اف -35 آمریکا وارد فروش بین المللی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
سوخو-57 پس از اف -35 آمریکا وارد فروش بین المللی شد
این نشریه اذعان دارد که این سفارش و تغییر مرموز ممکن است مربوط به نسخه صادراتی جدید F-35 Lightning IIبا الزامات ایمنی خاص باشد. ایالات متحده آمریکا می تواند این نسخه از جنگنده را به امارات متحده عربی ارائه دهد که در عین حال نمی خواهد همکاری با چین را کاهش دهد. در حال حاضر، تنها کشورهای خاورمیانه که از هواپیماهای بسیار پیشرفته استفاده می کنند، اسرائیل است که ایالات متحده با فروش بهترین تسلیحات و حفظ برتری استراتژیک خود نسبت به همسایگان خود موافقت کرده است. در اوایل ماه جاری، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، قراردادی را در دبی برای فروش جنگنده‌ های داسو رافال به ارزش ۱۹ میلیارد دلار با امارات منعقد کرد، جنگنده‌ هایی که کاملاً پیشرفته هستند، اما فاقد برخی از ویژگی‌ های همچون در اف-۳۵، مانند قابلیت رادارگریزی و رانش بردار هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала