ویرال شدن هدیه دادن رپر کانادایی به همشهریانش +عکس، ویدئو

© AP PhotoLos Aldeanos
Los Aldeanos - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
اشتراک
ویدئو منتشر شده از دریک، رپر مشهور، در حال هدیه دادن به شهروندان کانادایی در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اوبری دریک گراهام، با نام هنری دریک رپر، خواننده کانادایی ۳۵ ساله است که اخیرا به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات آخر سال و کریسمس با ماشین گران‌ قیمت شخصی خود به سطح شهر زادگاهش تورنتو رفته و به عده‌ای از شهروندان دسته‌های پول نقد هدیه داده است. یکی از شهروندان خوش شانس تورنتو که از دریافت‌کنندگان این هدیه بوده، ویدئویی از لحظه مواجه شدنش با دریک منتشر کرده است. در این ویدئو مبلغ اهدایی دریک به او مشخص نیست اما معلوم است دریک یک بسته از اسکناس‌های ۲۰دلاری کانادایی به این شهروند هدیه کرده است.
کاربران فضای مجازی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران معتقدنداین اقدام بیشتر شبیه به توهین است اما کاربران دیگری مخالف این طرز فکر هستند و عنوان می‌کنند سنت عیدی و پول دادن سال نو در همه‌ی کشورها از جمله ایران وجود دارد و دریک هم به جای خرید وسیله‌های مختلف و کادو دادن در روز کریسمس ترجیح داده پول، عیدی بدهد چراکه نیاز مردم را بیشتر برطرف می‌کند و هیچ توهینی ندارد. از طرفی زیبایی این ماجرا این بود که به افرادی که هیچ نسبتی با آنها ندارد عیدی سال نو می‌د‌هد.
بسیاری از کاربران هم به مقایسه بین سلبریتی‌های ایرانی و غیرایرانی پرداختند که سلبریتی‌های امریکایی اسکناس و پول کادو می‌دهند اما در ایران نه تنها سلبریتی‌ها از این کارها نمی‌کنند بلکه ثروت‌شان را به رخ می‌کشند و مردم را بی‌دست و پا و بی‌عرضه خطاب می‌کنند و توصیه‌هایی همچون کمتر غذا بخورید را برای مردم می‌دهند.
جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند اگر همان مبالغ را به امور خیریه می‌داد بهتر بود اما جمعی دیگر هم مخالفند و عنوان می‌کنند از کجا معلوم آن مبلغ را حتما صرف امور خیریه می‌کردند؟! اما به این شکل که با دست خودت به هر شخصی چه نیازمند باشد چه نباشد عیدی بدهی و خوشحالی مردم را با چشم خود ببینی زیبایی بیشتری دارد و پول عیدی دادن فقط صرفا شامل نیازمندان نمی‌شود مردم عادی یا حتی ثروتمندان هم در سال نو از دریافت هدیه خوشحال می‌شوند و تمایل دارند از اطرافیان خود هدیه بگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала