وزارت خارجه روسیه: هدف مذاکره کنندگان برجام تسریع در تهیه پیش نویس سند است

© Sputnik / Maxim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه: هدف مذاکره کنندگان برجام تسریع در تهیه پیش نویس سند است
وزارت خارجه روسیه: هدف مذاکره کنندگان برجام تسریع در تهیه پیش نویس سند است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه: شرکت کنندگان در روند مذاکرات احیای توافق هسته ای ایران در دور هشتم عزم خود را برای تسریع در تدوین متون کل اسناد اعلام کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان در روند مذاکرات احیای توافق هسته ای ایران در دور هشتم در 27 دسامبر عزم خود را برای تسریع در تدوین متون کل اسناد اعلام کردند.
در این بیانیه آمده است: در این مرحله، عزم عمومی برای تشدید تلاش‌ها برای توسعه متون کل بسته اسناد توافق آتی به نفع دستیابی به راه‌حل‌های قابل قبول دوجانبه در کوتاه‌مدت تأیید شده است. تعامل در قالب‌های مختلف از جمله نشست‌های کارگروه‌های رفع تحریم‌ها، مسائل هسته‌ای و دستور اجرای توافق آینده در مورد احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ادامه خواهد یافت.
هشتمین دور مذاکرات برای بازگرداندن اجرای کامل توافق هسته ای در 27 دسامبر در وین با نشست کمیسیون مشترک کشورهای برجام آغاز شد. به دنبال نتایج دور قبلی که در 17 دسامبر به پایان رسید، طرفین در مورد چگونگی ادامه کار برای بازگشت به اجرای برجام در چارچوب مورد توافق اولیه به توافق رسیدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала