موضوع دوتابعیتی حسن روحانی به مجلس رسید

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyموضوع دوتابعیتی حسن روحانی به مجلس رسید
موضوع دوتابعیتی حسن روحانی به مجلس رسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
اشتراک
ابوالفضل ابوترابی در سخنرانی خود در مجلس گفت: پرونده دوتابعیتی بودن "حسن روحانی" به کجا رسید و چرا نتیجه را به مردم اعلام نمی‌کنند و اعلام نمی‌شود که آیا وی دوتابعیتی بوده است یا خیر.
به گزارش اسپوتنیک، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۷ دی ماه) مجلس ایران، طی نطق میان دستور خود تاکید کرد: پرونده دوتابعیتی بودن "حسن روحانی" به کجا رسید و چرا نتیجه را به مردم اعلام نمی‌کنند و اعلام نمی‌شود که آیا وی دوتابعیتی بوده است یا خیر.
وی در ادامه پس از اشاره به دو تابعیتی بودن حسن روحانی ادامه داد که رئیس تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان توصیه می‌کنم اشتباه بزرگ محمدجواد ظریف را تکرار نکند و معاهده با این اهمیت را بدون مطالعه امضا نکند.
طعنه حسن روحانی به مجلس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
طعنه حسن روحانی به مجلس
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش بینی ما به عنوان طراحان قانون اعاده اموال نامشروع این است که حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به خزانه کشور بازمی‌گردد و از سوی دیگر با اجرای این قانون اعتماد عمومی افزایش می‌یابد.
وی افزود: مقدمات پول واحدهای کشورهای تحریمی باید فراهم شود. حداقل ۲۵ درصد درآمد کشورهای عضو شانگهای باید تبدیل به پول واحدی شود تا باشگاه کشورهای تحریمی با پول واحد به سمت جنگ با سایر ارزهای بین المللی برود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала