برخورد متفاوت و مهربانانه پلیس با موتورسوار +ویدئو

© Sputnik / Mazyar Asadiبرخورد متفاوت و مهربانانه پلیس با موتورسوار +ویدئو
برخورد متفاوت و مهربانانه پلیس با موتورسوار +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
اشتراک
ویدئویی از ایست پلیس به موتورسوار با واکنش‌های انتقادی کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی از یک موتورسوار که روی کلاهش دوربین فعال کرده بود و در حین حرکت از مسیرش فیلم می‌گرفت منتشر شده است که در حین مسیر برای او اتفاقی جالب رخ داد و او این ویدئو را با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
این ویدئو نمایش می‌دهد که یک خودروی پلیس، به یک موتورسوار ایست می‌دهد و او پس از دقایقی در کنار جاده در حالی‌که این صحنه را ضبط می‌کند توقف می‌کند و در گفتگو با پلیس متوجه می‌شد که تلفن همراه‌ش در جاده افتاده بود و پلیس آن را برداشته و تلاش کرد تا موبایل را به او برساند. او از این اتفاق بسیار خوشحال شد و از توجه این پلیس و همکارش تشکر کرد.
کاربران بسیاری به این ویدئو انتقاد کردند و معتقدند این ویدئو به دلایلی ساختگی است. آنها می‌‌گویند چطور ممکن است تلفن همراه از روی موتور در جاده پرتاب شود و بدون هیچ خط و خشی سالم بماند، از طرفی چگونه ممکن است همزمان این موتورسوار روی کلاهش دوربین فعال کرده باشد و چنین اتفاق بی‌سابقه‌ای برایش رخ دهد.
اما جمعی از کاربران خوش‌بینانه به این اتفاق نگاه می‌کنند و آن را اتفاقی کم‌نظیر می‌دانند که برای هر شخصی ممکن است رخ دهد به همین دلیل ضمن تحسین و تشویق پلیس جوان و همکارش، از تمامی نیروهای پلیس بابت تلاش‌های بی‌وقفه‌شان قدردانی می‌کنند و آرزوی ایرانی زیبا و سرشار از اتفاقات خوب و شیرین را دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала