یکی از مشکلات ایرانیان کارت ملی است

© Photo / IRNAکارت ملی در ایران
کارت ملی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
اشتراک
عبداللهیان: ما اولین وظیفه خود در ارتباط با ایرانیان خارج از کشور را ارائه تسهیلات از جمله تسهیلات کنسولی به صورت روان و آرام به آن ها می دانیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " ایسنا"، امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با اقدامات وزارت خارجه و دولت برای جلب سرمایه گذاری های ایرانیان خارج از کشور گفت: "ما اولین وظیفه خود در دولت سیزدهم در ارتباط با ایرانیان خارج از کشور را ارائه تسهیلات از جمله تسهیلات کنسولی به صورت روان و آرام به آن ها می دانیم.
بورس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
بررسی وضعیت بورس و راهکارهای حمایت از بازار سرمایه در ایران
در جریان سفر به نیویورک و چند کشور دیگر متوجه شدیم که یکی از مشکلات ایرانیان کارت ملی است. اینکه برای فرزندان آن ها که به سن ۱۵ سال رسیده اند کارت ملی با تأخیر صادر شده یا برای آن ها صادر نشده است و کارهای اداری فرزندان آن ها با توجه به نداشتن کارت ملی با مشکلاتی روبرو شده است.
ارائه تسهیلات کنسولی به ایرانیان خارج از کشور را از وظایف اصلی خود می دانیم. با ارائه این تسهیلات رفت و آمد ایرانیان خارج از کشور آسان تر می شود.
در دولت در حال بازنگری قوانین مربوط به سرمایه گذاری در داخل کشور برای خارجی ها و ارائه تسهیلات به ایرانیان خارج از کشور در این زمینه هستیم تا آن ها بتوانند از فرصت سرمایه گذاری در سرزمین مادری خود بهره مند شوند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала