مکالمه بازیگر قوی‌هیکل تئاتر و سینمای ایران با دو کودک فال فروش +ویدئو

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر مکالمه بازیگر قوی‌هیکل تئاتر و سینمای ایران با دو کودک فال فروش +ویدئو
مکالمه بازیگر قوی‌هیکل تئاتر و سینمای ایران با دو کودک فال فروش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
اشتراک
ویدئوی گفت‌و‌گوی احمد ایراندوست با دو کودک فال فروش مورد توجه کاربران قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از کمک احمد ایراندوست منتشر شده که در آن با دو کودک فال فروش به طور محبت‌آمیز گفتگو کرده که مورد توجه کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفته است.
این بازیگر سینما و تلویزیون که از صفحه اینستاگرام خود برای کمک به فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده می‌کند، اخیرا در یکی از ویدئو‌های خود با دو کودک که مشغول به فال فروشی در خیابان هستند گفتگو محبت‌آمیزی را به نمایش گذاشته که در این ویدئو دیده شده وی مبلغی را به این دو کودک هدیه می‌کند و در ازای این هدیه از آنان درخواست می‌کند تا برای مادر مرحومش دعا کنند. او پیشاپیش در پاسخ به قضاوت‌های برخی کاربران که این را حرکتی نمایشی می‌خوانند گفت: "خیلی‌ها می‌گویند چرا جلوی دوربین این کار را انجام دادم، این چرا و خیلی چراهای دیگر اصلا برایم اهمیت ندارد و تنها مسئله‌ای که باعث به اشتراک گذاشتن این ویدئو شده، فرهنگ‌سازی برای کمک به دیگران است. حتی کمک به همسایه‌ای که صورتش را با سیلی سرخ نگه می‌دارد."
وی در ادامه صحبت‌هایش به مردم پیشنهاد کرده که برای کمک به سایرین، اقلامی را تهیه کرده و به صورت ناشناس به درب منزل آن‌ها رفته و اقلام را پشت در گذاشته و زنگ را بزنند و محل را ترک کنند.
تعدادی از کاربران بر این باورند که حرکت آقای احمد ایراندوست بسیار پسندیده و آموزنده است و عده‌ای می‌گویند پست او را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. برخی از آنان نیز با انتشار این ویدئو مخالفند و دلیل آن را نشان دادن چهره دو کودک عنوان می‌کنند و نگران آینده آن دو هستند که مبادا با این حرکت تشویق به تکدی‌گری شوند. جمعی از کاربران هم می‌گویند در ازای پرداخت پول باید حتما از این کودکان کالا خریداری شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала