لاوروف: روسیه خواستار لغو تحریم ها نخواهد شد

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه خواستار لغو تحریم ها نخواهد شد
لاوروف: روسیه خواستار لغو تحریم ها نخواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
اشتراک
لاوروف: روسیه در مقابل کسی خود را تحقیر نخواهد کرد و خواستار لغو تحریم ها نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت روسیه خود را در مقابل کسی تحقیر نخواهد کرد و خواستار لغو تحریم ها نخواهد شد.
لاوروف در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Soloviev Live گفت: "ما هرگز از کسی نخواسته ایم که تحریم ها را از سر ما بردارد. ما خود را در مقابل کسی تحقیر نمی کنیم."
لاوروف: با اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، مسکو پاسخ خواهد داشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
لاوروف: با اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، مسکو پاسخ خواهد داشت
پیشتر رسانه های غربی به نقل از یک منبع در دولت رئیس جمهور آمریکا گزارش داده بودند که در صورت تشدید اوضاع در اوکراین، آمریکا در حال بررسی امکان محدود کردن واردات گوشی های هوشمند، قطعات خودرو و اجزای اصلی هواپیما در فدراسیون روسیه است.
روابط فدراسیون روسیه و غرب پس از کودتا در اوکراین و اوضاع در اطراف کریمه بدتر شد. اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه مسکو اعمال کرده است. آنها بیش از هفت سال است که عملیاتی شده اند و علیه بخش های مالی، انرژی و دفاعی روسیه هستند. به ویژه، برای تعدادی از بانک ها و شرکت های روسی، دسترسی به بازارهای سرمایه اولیه و ثانویه اتحادیه اروپا محدود است و ممنوعیتی برای واردات و صادرات سلاح و کالاهای با کاربرد دوگانه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اتحادیه اروپا دسترسی طرف روسی را به تعدادی فناوری و خدمات برای تولید و اکتشاف نفت محدود کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала