در آمریکا از عملکرد کند بایدن که می تواند عامل جنگ شود انتقاد کردند

© REUTERS / LEAH MILLISدر آمریکا از عملکرد کند بایدن انتقاد کردند
در آمریکا از عملکرد کند بایدن انتقاد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
اشتراک
فاکس نیوز: کند بودن بایدن، رئیس جمهور آمریکا می تواند به جنگ منجر شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، چاک دیور، ستون نویس سیاسی از شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز گفت که واکنش آهسته بایدن و دولت او به چالش های جهانی می تواند به پیامدهای خطرناکی از جمله جنگ منجر شود.
نویسنده بدون اینکه مشخص کند در مورد چه گام های خاص روسیه و چین صحبت می شود، افزود: "دست و پا چلفتی بایدن، چین و روسیه را وادار می کند که قاطعانه و تهاجمی عمل کنند. تا ماه آینده ممکن است جنگی در جهان آغاز شود و آمریکا و متحدانش کاملاً بی اعتبار شوند.
به گفته این کارشناس، جهان نه تنها به دلیل ناتوانی کاخ سفید در درک درست وقایع، بلکه به دلیل تصمیم گیری صحیح در مدت زمان کوتاه در خطر است.
دیور می گوید: به نظر می رسد که کل زنجیره رهبری ایالات متحده، از فرمانده کل تا ادارات اجرایی، از زوال شناختی مرتبط با سن رنج می برند، که با ناتوانی در انطباق با واقعیت به دلیل سرسختی ایدئولوژیک ترکیب شده است.
اخیراً سناریوهای جنگی مختلفی از جمله سناریوهای مربوط به روسیه به طور مرتب در غرب مطرح شده است. در عین حال، مسکو بارها اعلام کرده است که قصد ندارد به کسی حمله کند و اظهارات بی اساس درباره تهدید روسیه تنها به عنوان بهانه ای برای استقرار تجهیزات نظامی بیشتر ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه استفاده می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала