جنجال ستاره پرتغالی باعث نجات جان یک کودک شد +عکس، ویدئو

© REUTERS / Alexander Hassensteinجنجال ستاره پرتغالی باعث نجات جان یک کودک شد +عکس، ویدئو
جنجال ستاره پرتغالی باعث نجات جان یک کودک شد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
اشتراک
بازوبند کاپیتانی کریس رونالدو که این بازیکن در بازی روز‌های اخیرش برابر صربستان با عصبانیت به زمین کوبیده بود، برای کمک به یک کودک بیمار در صربستان به حراج گذاشته خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، گل رونالدو در بازی برابر صربستان با اشتباه فاحش تیم داوری پذیرفته نشد که این موضوع باعث عصبانیت شدید فوتبالیست پرتغالی شد. کریس رونالدو بعد از این اتفاق بازوبند خود را به گوشه‌ای از زمین پرتاب کرد که باعث جنجال زیادی شد و این ماجرا به نجات جان یک نوزاد شش ماهه صربستانی انجامد. بازوبند رونالدو را یکی از کارکنان ورزشگاه از روی زمین برداشت و آن را به انجمن خیریه "با هم برای زندگی" در صربستان اهدا کرد.
گاوریل یوردویچ کودک شش ماهه صربستانی است که از بیماری آتروفی عضلانی نخاعی رنج می‌برد که از شایع‌ترین علت ژنتیکی مرگ شیرخواران است. سازمان خیریه "با هم برای زندگی"مشغول جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه برای تامین هزینه درمان این کودک صربستانی است و آنها امیدوارند که بتوانند مبلغ ۲.۵ میلیون یوروی مورد نیاز را به زودی فراهم آورند. آنها اکنون قرار است ظرف سه روز آینده ستاره فوتبال پرتغالی را در یک حراج اینترنتی به بالاترین پیشنهاد بفروشند تا بلکه بتوانند به مبلغ هنگفت مورد نیاز برای درمان گاوریل نزدیک‌تر شوند.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران این اقدام کارکن ورزشگاه را تحسین می‌کنند جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند تبعیضی که اتفاق افتاده است آدم را متاثر می‌کند چراکه یک تیکه پارچه با جان چندین آدم بی‌گناه برابری می‌کند. عده‌ای از کاربران هم از داور بازی تشکر می‌کنند که باعث خشم رونالدو شد تا سبب شود چنین اقدام خیرخواهانه‌ای صورت بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала