اعتراض یک روحانی به اجرای خیابانی یک گروه موسیقی +ویدئو

© Fotolia / Amixstudio اعتراض یک روحانی به اجرای خیابانی یک گروه موسیقی +ویدئو
اعتراض یک روحانی به اجرای خیابانی یک گروه موسیقی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
اشتراک
یک روحانی با ناراحتی، اجرای یک گروه موسیقی خیابانی را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئویی مبنی بر عصبانیت یک روحانی از اجرای شاد گروه موسیقی خیابانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که متوقف کردن اجرای این گروه توسط مرد روحانی، واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.
در این ویدئو دیده شده گروه موسیقی در حال اجرای آهنگ شاد بندری هستند و تعداد زیادی از مردم به عنوان تماشاچی اطراف آن‌ها جمع شدند. در همین هنگام یک روحانی از راه رسیده و با عصبانیت و فریاد، اجرای موسیقی را متوقف کرده است. لحن این روحانی، اعضای گروه موسیقی را مجبور به معذرت خواهی کرده است. این ویدئو با واکنش‌هایی از سوی کاربران همراه شده است.
تعدادی از کاربران با انتقاد به حرکت این روحانی اظهار داشتند حتی در دین اسلام هم تاکید شده که امر به معروف و نهی از منکر باید با لحن ملایم صورت پذیرد و عده‌ای نیز بر این باورند در روزهایی که مردم به اندازه کافی ناراحت هستند و با سختی‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، موسیقی شاد خیابانی برای دقایقی حال و هوایشان را تغییر می‌دهد و شادی را به جریان زندگی‌شان می‌افزاید. همچنین جمعی دیگر از کاربران عقیده دارند که مردم باید حق انتخاب داشته باشند، اگر فردی با موسیقی مشکل دارد باید بی‌تفاوت باشد و اجباری هم برای شنیدن آن نیست و اگر کسی از شنیدن آن لذت می‌برد دیگری نباید نظر مخالف خود را به او تحمیل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала