رئیس جمهور ایران مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز دعوت می کند

© Sputnik / Aleksandr Mazurkevichرئیس جمهور ایران مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز دعوت می کند
رئیس جمهور ایران مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز دعوت می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران، ابراهیم رئیسی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز اعلام نمود که با توجه به سرما، رعایت الگوهای صرفه‌جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطع گاز، بسیار اهمیت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران با اشاره به کنترل قیمت ها در ایران توسط وزارتخانه ها، با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا رعایت الگوهای صرفه‌جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطع گاز، بسیار اهمیت دارد و رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را بیش از گذشته به صرفه‌جویی در مصرف گاز تشویق کنند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد تحول در سازمان اداری کشور، تصریح کرد: برای ایجاد این تحول نباید حتی یک روز را از دست بدهیم و تغییرات ضروری در سازمان اداری دولت باید به کارآمدی نظام اداری بیانجامد.
پیش از این در خبرها آمده بود که با استناد به اعلامیه شرکت ملی گاز ایران، آیین‌نامه اجرایی بند (ی) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور در بخش گاز به تصویب رسید.
نماینده مجلس ایران: با بنزین و گاز نباید مدام در جامعه تنش ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
نماینده مجلس ایران: با بنزین و گاز نباید مدام در جامعه تنش ایجاد کرد
طبق این آیین‌نامه، مشترکان گاز طبیعی بخش خانگی که مصرف گاز آنها در دوره زمانی ۱۶ آبان‌ماه تا ۱۵اسفندماه هر سال، نسبت به دوره مشابه سال پیش کاهش یابد، به ازای هر یک واحد درصد کاهش، مشمول تخفیف (پاداش صرفه‌جویی) معادل سه واحد درصد و تا سقف ۴۵ درصد در گازبهای صورتحساب دوره خواهند شد. همچنین شرکت ملی گاز ایران مکلف شده است ضمن دریافت اطلاعات خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، تعرفه مشترکان در دامنه مصرف را از ابتدای سال به نرخ صفر محاسبه کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала