بهترین گوشی هوشمند سال 2021 را بشناسید

© REUTERS / Albert Geaبهترین گوشی هوشمند سال 2021 را بشناسید
بهترین گوشی هوشمند سال 2021 را بشناسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2021
اشتراک
از نظر مارکز براونلی وبلاگ نویس معروف در زمینه کالاهای دیجیتال، بهترین گوشی هوشمند سال 2021، سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا است.
به گزارش اسپوتنیک، مارکز براونلی وبلاگ نویس معروف در زمینه کالاهای دیجیتال، بهترین گوشی هوشمند سال 2021 را معرفی کرده است. در ویدئوی منتشر شده در کانال یوتیوب براونلی این گزارش آمده است و وی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به عنوان گوشی هوشمند اصلی سال جاری معرفی کرده است. وی با 15 میلیون فالوور در یوتوب با اشاره به هزینه نه چندان بالای این تلفن هوشمند اعلام کرد که دستگاه فوق از برند کره ای پرچمدار تلفن های هوشمند موجود در بازار است. براونلی از سوی دیگر گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ را به عنوان بهترین دستگاه به خاطر صفحه نمایش بزرگ آن انتخاب کرد و اشاره کرد که این گجت دارای صفحه نمایشی است که 7.4 اینچ است و تا می شود و استفاده از این دستگاه را آسان تر می کند.
آیفون ۱۲ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
سامسونگ و ال جی، آیفون را " سوراخ‌دار" می کنند
برعکس، بهترین دستگاه جمع و جور به گفته این متخصص، آیفون 13 مینی است که با صفحه نمایش 5.4 اینچی به بازار عرضه شده است. از سوی دیگر، دوربین اصلی گوشی آیفون 13 پرو نیز شاخص خوبی است زیرا عملکردهای فوق العاده ای برای گرفتن عکس و فیلم دارد. گوشی با بهترین باتری را نیز آیفون پرو مکس 13 دارد که می تواند بیش از یک روز با یک بار شارژ باتری دوام بیاورد. این وبلاگ نویس همچنین تعدادی از دستگاه های گوشی هوشمند قابل توجه دیگر را نیز معرفی کرده است: سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا برای بهترین طراحی نیز انتخاب شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала