گزارش و تحلیل

چینی ها از پاسخ های پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه به وجد آمدند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر چینی ها از پاسخ های پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه به وجد آمدند
چینی ها از پاسخ های پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه به وجد آمدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
اشتراک
23 دسامبر در مسکو کنفرانس مطبوعاتی سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برگزار شد.
اسپوتنیک به نقل از وبگاه گوانچا ی چین: کنفرانس مطبوعاتی امسال به طور سنتی به صورت آفلاین برگزار شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعداد خبرنگاران به حدود 500 نفر محدود گردید.
از سال 2001، رئیس جمهور روسیه هرگز کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود را از دست نداده است. پاسخ های نکته دار او همیشه مورد استقبال رسانه ها قرار گرفته است. امسال به دلیل تنش در مرز روسیه و اوکراین، همه‌گیری و رکود اقتصادی، کنفرانس مطبوعاتی او توجه بیشتری را از جهان خارج به خود جلب کرده است.
این نشست خبری 3 ساعت و 56 دقیقه به طول انجامید. پوتین به 55 سوال در مورد مسائل داخلی روسیه و روابط با سایر کشورها پاسخ داد.
Zohra Ishmuhametova - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
پوتین به سوال خبرنگار اسپوتنیک درباره به رسمیت شناختن طالبان پاسخ داد
پوتین در رابطه با مناسبات چین و روسیه گفت که او و رئیس شی جین پینگ از اعتماد متقابل بالایی برخوردار هستند. وی ضمن صحبت درباره اقدام آمریکا علیه پکن تاکید کرد که تحریم بازی‌های المپیک زمستانی از سوی واشنگتن، هدف آشکار آن کاهش رشد چین است. این یک "حرکت تاکتیکی و سیاسی" است که جایی در ورزش ندارد.
همه خبرنگاران بیشتر از همه جویای مسئله اوکراین بودند. پوتین خاطرنشان کرد که تیره شدن وضعیت کنونی در مرز روسیه و اوکراین نشان می دهد که اوکراین می خواهد گام های تهاجمی جدیدی بردارد، بنابراین روسیه باید برای اقدام نظامی آماده باشد. وی گفت که آمریکایی ها امیدوارند راه حلی از طریق مذاکره پیدا کنند و او همچنین مشتاقانه منتظر رویکرد دیپلماتیک برای این مشکل است. پوتین تاکید کرد که روسیه فقط خواهان امنیت است.
کامنت خوانندگان:
1- "کارت بی"
پوتین رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه نتایج سال 2021 را جمعبندی کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت که مسکو و پکن به طور مشترک در حال توسعه تسلیحات با فناوری پیشرفته، ساخت هواپیما و اجرای رزمایش ها و گشت های نظامی مشترک هستند. وی افزود که این یک مشارکت کاملاً جامع و بدون سابقه در تاریخ است. این فوق العاده عالی است!
2 - بره 2021
جالب است که مسکو و پکن در حال توسعه چه نوع سلاح های با فناوری پیشرفته هستند.
3 - مرد میهن پرست در جواب به بره
مهم نیست که چه نوع سلاحی با تکنولوژی بالا باشد. مهم است که ایالات متحده، اروپا و کره جنوبی از حکم خود در صورت حمله آگاه باشند.
4 - سهام کنترل کننده CCST
تا زمانی که چین و روسیه با هم باشند، صلح، امنیت و ثبات بیشتری در جهان برقرار خواهد بود!
5 - Bole در پاسخ به سهام کنترل کننده
CCST
در مواجهه با جنون نهایی ایالات متحده، بهترین استراتژی برای چین و روسیه، مبارزه با واشنگتن است!
6 - گوشه نشین سین کیانگ
وزیر خارجه ممکن است مقام روسیه در خارج از کشور باشد، اما رئیس جمهور پوتین بهترین دیپلمات روسیه است.
7 - دانه کدو تنبلXiangdemei
بدون چین و روسیه، جهان به یک جهنم و هرج و مرج تبدیل خواهد شد!
8 - کار سخت در مزارع
جهان امروز هنوز رمان "سه پادشاهی" - چین، روسیه و ایالات متحده است. چین و روسیه پشت به پشت همدیگر قطعا برنده خواهند شد!
9 - ابرهای هفت رنگی
مادرم در سال 2019 به روسیه رفت. او در کاخ زمستانی بود و در اطراف سنت پترزبورگ قدم زد. در جنگ جهانی دوم این شهر محاصره شد و حتی یک نفر تسلیم دشمنان نشد. بنابراین، مردم سنت پترزبورگ امروزی بسیار مطمئن هستند و به کشور خود افتخار می کنند! کشور ما در تاریخ دشمنان و قهرمانان زیادی داشته است. در حال حاضر آمریکا و ژاپن کوچک تعداد زیادی جاسوس به چین فرستاده اند. دلیل اصلی توسعه اقتصادی ماست. پوتین این را درک می کند. آمریکایی‌ها به موفقیت ما حسادت می‌کنند و می‌خواهند ما تا سطح آنها فرو برویم.
10 - جهان داغ و سرد
سازماندهی کنفرانس های مطبوعاتی سالانه ولادیمیر پوتین در این سال ها بسیار خوب بوده است. او چند ساعت به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد که نه تنها نشان دهنده صمیمیت با مردم است، بلکه اعتماد به نفس را نیز نشان می دهد، زیرا او فی البداهه پاسخ می دهد. مقامات چینی نیز می توانند آن را امتحان کنند، اما این کار بسیار مشکلی است.
11 - بلو سی
در این کنفرانس خبری بود که پوتین گفت: چین و روسیه به طور مشترک در حال توسعه تسلیحات پیشرفته هستند. یادمان باشد!
12 - دل تنگ
روسیه، حتی به فکر ادغام با اروپا نباش ، به عقب نگاه کن، چین پشت سر تو است.
13 - guan_16180124792541
پوتین یک استراتژیست بزرگ است! او می فهمد دنیا چگونه کار می کند!
14 - پزشک نظامی
پوتین واقعا یک بازیگر اصلی در عرصه سیاسی داخلی و بین المللی است! او یکی از قوی ترین رهبران در سطح جهانی است که هر قرن یک بار ظاهر می شود. او را می توان با استالین در شوروی و مائوتسه تونگ در چین مقایسه کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала