موافقت عربستان با صدور ویزا برای ۳ دیپلمات‌ ایرانی

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر مقام ایرانی : آماده انتقال اتباع بحرین در مشهد و عمان به کشورشان هستیم
مقام ایرانی : آماده انتقال اتباع بحرین در مشهد و عمان به کشورشان هستیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
اشتراک
وزیر امور خارجه ایران اعلام داشت که عربستان سعودی با صدور ویزا برای سه دیپلمات ایرانی جهت استقرار در محل سازمان همکاری اسلامی موافقت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد مذاکرات تهران و ریاض اظهار داشت: در پرونده روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان مجموعه‌ای از نکات مثبت و منفی وجود دارد. همچنان منتظر هستیم پاسخ قانع کننده‌ای از عربستان سعودی بشنویم که چرا دستگاه‌های اجرایی در انتقال به موقع سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن کوتاهی کردند.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
وزیر خارجه ایران: ما در دور آینده مذاکرات با عربستان در بغداد شرکت خواهیم کرد
امیرعبداللهیان افزود: در عین حال هفته گذشته موافقت عربستان سعودی را با صدور ویزا برای سه تن از دیپلمات‌هایمان که قرار است به عنوان دیپلمات‌های مستقر نزد سازمان کنفرانس اسلامی در جده مشغول کار شوند دریافت کردیم.
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: با کوشش جناب آقای فواد حسین و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، در دوره آینده مذاکرات تهران و ریاض در بغداد شرکت خواهیم کرد. من از مساعی جمیله دولت عراق برای کمک به رفع سوء تفاهم‌ها و بازگشت روابط تهران و ریاض به حالت طبیعی تشکر می‌کنم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала