سرنوشت کلبه هیتلر تعیین شد

© Wikipediaسرنوشت کلبه هیتلر تعیین شد
سرنوشت کلبه هیتلر تعیین شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
اشتراک
کلبه و اقامتگاه برگوف هیتلر پس از بازسازی در سال 2022 افتتاح می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه دویچه وله، در آلمان، خانه رهبر نازی آدولف هیتلر، واقع در آلپ باواریا (Berchtesgaden)، در حال بازسازی است. این مرکز قرار است در سال 2022 برای دیدار گردشگران افتتاح شود.
اقامتگاه برگروف در آلمان به عنوان کلبه هیتلر در ارتفاع حدود هزار متری قرار دارد. هیتلر حتی قبل از به قدرت رسیدن - در دهه 1920 - به این مکان توجه داشت و دوست داشت در آن خانه ای بخرد. ابتدا یک کلبه چوبی در جنگل اجاره کرد و در سال 1933 آن را خرید و به ملکی مجلل با پنجره های پانوراما با یک سالن بولینگ تبدیل کرد. در طی این سالها؛هیتلر در این خانه با سیاستمداران و رهبران نظامی از سراسر جهان جلساتی برگزار کرد. به ویژه، هیتلر در آنجا با نویل چمبرلین، نخست وزیر بریتانیا مذاکره کرد و با رهبر حزب فاشیست ایتالیا، بنیتو موسولینی، شام خورد.
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2021
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد
در نتیجه بمباران نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در آوریل 1945، بیشتر مجموعه و خانه هیتلر ویران شد. در اوایل ماه مه همان سال، ارتش ایالات متحده به این کلبه نقل مکان کرد و تا سال 1995 در آنجا ماند. پس از خروج نهایی نیروهای آمریکایی، مقامات باواریا می خواستند یک هتل مجلل و آرشیو به جای این کلبه بسازند. قبل از شروع بازسازی، محل استراحت هیتلر توسط 170 هزار گردشگر در سال بازدید می شد. این موسسه نتوانست با چنین جمعیتی کنار بیاید، بنابراین این کلبه تا مساحتی بیش از 800 متر مربع گسترش یافت.
در نهایت قرار است که با بازسازی هایی که در این کلبه و استراحتگاه انجام می گیرد، این استراحتگاه هیتلر به عنوان یک موزه گردشگری در سال 2022 افتتاح شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала