سرلشکر باقری خطاب به اسرائیل: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی به تهدیدات ایران است

© Photo / twitter of Hossein Dalirianسرلشکر باقری خطاب به اسرائیل: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی به تهدیدات ایران است
سرلشکر باقری خطاب به اسرائیل: رزمایش پیامبر اعظم پاسخی به تهدیدات ایران است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
اشتراک
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری آخرین مرحله از رزمایش پیامبر اعظم هدف از برگزاری این رزمایش را پاسخ به تهدیدات اخیر اسرائیل عنوان کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آخرین مرحله از رزمایش مشترک سپاه ایران با عنوان "پیامبر اعظم 17" در جنوب ایران با شلیک همزمان 16 موشک بالستیک نقطه‌زن به سوی هدف واحد از پیش تعیین شده و با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح همچون سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش از قبل طراحی شده بود اما تهدیدهای فراوان و توخالی مسئولان اسرائیل در روزهای اخیر باعث شد تا این رزمایش در این زمان مقرر صورت بگیرد و جزو موفق ترین رزمایش‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بود.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
فرمانده کل ارتش ایران: به پیشرفت‌های مهمی در حوزه تجهیزات دست یافته‌ایم

وی افزود: همانطور که تصاویر به همه جهان نشان داده خواهد شد، انواع موشک‌ها از مسیرهای متفاوت اما برای یک هدف مشخص به طور همزمان و با دقت تمام اصابت کردند و هدف طراحی شده را در مسافت بسیار دور کاملاً منهدم کردند. این بخشی از قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران است. یعنی 16 موشکی که به طور همزمان به هدف اصابت کرد، بخش کوچکی از صدها موشکی است که می‌تواند به طور همزمان به هر هدفی که آن کشور قصد تهاجم به ایران را داشته باشد اصابت و انهدام کاملی را ایجاد بکند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала