پوتین درباره پایگاه های نظامی مستقر در اطراف روسیه صحبت کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت احاطه کردن خاک روسیه کار دشواری است، اما ابزارهای نظامی معاصر به ما اجازه می دهد در مورد آن فکر کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این عقیده را در کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه خود که در یوتیوب بطور زنده پخش می شود، بیان کرد.
پوتین اظهار داشت: "مگر گفتم که ما محاصره شده ایم؟ خوب، پایگاه های در اطراف واقعیت است. وی خاطرنشان کرد: سامانه های تسلیحاتی جدید در شرق، جنوب، شمال و حتی بیشتر در غرب در حال نصب است. پوتین در عین حال تاکید کرد که خاک روسیه برای محاصره موفقیت آمیز آن بسیار بزرگ است.
کنفرانس خبری سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مسکو آغاز شد.
این کنفرانس با حضور ۵۰۷ خبرنگار که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با تعداد تقریباً دو برابر کمتر از سال‌های گذشته است، آغاز شد.
در این کنفرانس علاوه بر خبرگزاری‌های روسیه، نمایندگان رسانه‌های برجسته خارجی مانند خبرگزاری فرانسه، بلومبرگ، فیگارو، یورو نیوز، شینهوا، لوموند، فایننشال تایمز، واشنگتن پست حضور دارند.
گفتنی است که در سال 2020، کنفرانس خبری سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دلیل همه‌گیری COVID-19 از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
رئیس دولت روسیه از طریق ویدئو کنفرانس با خبرنگاران و عکاسان که در سالن مرکز تجارت جهانی در مسکو شرکت کرد که این مراسم 4 ساعت و 29 دقیقه به طول انجامید و ولادیمیر پوتین به 60 سوال پاسخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала