پوتین: این تصور شکل می گیرد که در اوکراین در حال آماده سازی سومین عملیات نظامی هستند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که این تصور شکل می گیرد که در اوکراین در حال آماده سازی سومین عملیات نظامی هستند و به ما هشدار می دهند دخالت نکنید.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت: ما باید در مورد چشم انداز امنیت خود فکر کنیم چگونه می توانیم همیشه با توجه به آنچه در اوکراین اتفاق می افتد زندگی کنیم و ببیینیم چه زمانی به ما ضربه وارد می کنند.
پوتین در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای نیوز در مورد "احتمال حمله" روسیه به اوکراین، پاسخ داد که روسیه کسی را تهدید نمی کند.
کنفرانس خبری سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مسکو آغاز شد.
این کنفرانس با حضور ۵۰۷ خبرنگار که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با تعداد تقریباً دو برابر کمتر از سال‌های گذشته است، آغاز شد.
در این کنفرانس علاوه بر خبرگزاری‌های روسیه، نمایندگان رسانه‌های برجسته خارجی مانند خبرگزاری فرانسه، بلومبرگ، فیگارو، یورو نیوز، شینهوا، لوموند، فایننشال تایمز، واشنگتن پست حضور دارند.
گفتنی است که در سال 2020، کنفرانس خبری سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دلیل همه‌گیری COVID-19 از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
رئیس دولت روسیه از طریق ویدئو کنفرانس با خبرنگاران و عکاسان که در سالن مرکز تجارت جهانی در مسکو شرکت کرد که این مراسم 4 ساعت و 29 دقیقه به طول انجامید و ولادیمیر پوتین به 60 سوال پاسخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала