پسته و درمان فشار خون

© Sputnik / Arina Topolevaپسته
پسته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
دانشمندان انجمن قلب آمریکا معتقدند پسته ممکن است به مبارزه با فشار خون کمک کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "دیلی اکسپرس"، دانشمندان انجمن قلب آمریکا معتقدند پسته ممکن است به مبارزه با فشار خون کمک کند. مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پتاسیم موجود در پسته باعث کاهش فشار خون بالا می شود.
درخت پسته بومی قاره آسیا به ویژه کشورهای ایران و عراق می باشد. ایران یکی از کشورهای بزرگ در تولید پسته در جهان است. پسته دارای مزایای فراوانی برای سلامت بدن می باشد ، برای کنترل وزن، درمان چاقی ، جلوگیری از دیابت و کاهش فشار خون و کلسترول می توان از پسته کمک گرفت.
روز جهانی فشار خون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2021
تأثیر فشار خون بر کرونا
پسته منبع خوبی از ویتامین های ضروری مانند ویتامین C، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، پانوتنیک اسید، ویتامین B6، فولات، ویتامین A و ویتامین E می باشد. ویتامین B6 موجود در پسته باعث افزایش گلبول های سفید و قرمز خون شده و در جلوگیری از سرطان و انواع عفونت پوستی موثر می باشد.
ویتامین ب ۶ موجود در پسته باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از آنفلوآنزا و سرماخوردگی پیشگیری می کند. پسته یکی از انواع آجیل های خوشمزه است، درخت پسته بومی آسیا به ویژه کشور های ایران و عراق می باشد. ایران بزرگترین تولید کننده پسته در جهان است و پس از آن نام کشور های آمریکا و ترکیه به چشم می خورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала