حرکت غیرمنتظره دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در برنامه شب آهنگی +ویدئو

© Photo / IRNAحرکت غیرمنتظره دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در برنامه شب آهنگی +ویدئو
حرکت غیرمنتظره دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در برنامه شب آهنگی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
حضور علیرضا بیرانوند در یک برنامه طنز، اتفاقات جالبی را رقم زد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی قسمتی از برنامه شب آهنگی که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به‌ عنوان میهمان در آن حضور داشته منتشر شده که ترساندن وی از طرف عوامل برنامه واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.
در این ویدئو دیده شده حامد آهنگی مجری برنامه از بیرانوند پرسیده به چه نوشیدنی‌ علاقه دارد؟ این مجری طنزپرداز و خوش ذوق که سابقه زیادی در شوخی با افراد سرشناس دارد، به دنبال یافتن راهی برای هدایت بیرانوند به سمت تله طنز برنامه، شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد علاقه وی به نوشیدنی گرم از دمنوش گرفته تا چای و قهوه کرده و پس از شنیدن پاسخ‌های دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، اقدام به هدایت بیرانوند به سمت تله طنز برنامه که در راستای ترساندن میهمانان طراحی شده بود، نمود.
جالب‌ترین نکته این برنامه عکس‌العمل غیرقابل پیش‌بینی بیرانوند که باعث تعجب همه حضار و حتی مجری برنامه شده بود، است. وی با سرعت عمل بسیار بالا که ناشی از بازی در پست دروازه‌بانی است، دستان فرد ترساننده را گرفته و اجازه هر حرکتی را از او سلب کرد. این حرکت، خنده و تعجب کاربران را در پی داشته و بازدید این ویدئو را در فضای مجازی دو چندان کرد.
تعدادی از کاربران پس از دیدن حرکت غیرمنتظره‌ دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، وی را مورد تحسین قرار دادند. اما برخی دیگر با ابراز نارضایتی از این دست شوخی‌ها به طور کلی با ترساندن میهمانان برنامه مخالف هستند. برخی از کاربران حرکت مجری و عکس‌العمل مهمان، برنامه را مورد تمسخر قرار داده و بیان می‌کنند در اکثر برنامه‌های تلویزیونی میهمانان یا شرکت کنندگان حاضر در برنامه را یا از بلندی پرت می‌کنند یا اینکه آنان را می‌ترسانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала