هشدار پوتین به آمریکا: اگر آزادسازی دارایی های افغانستان انجام نشود،مردم این کشور دچار قطحی می شوند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار پوتین به آمریکا: اگر آزادسازی دارایی های افغانستان انجام نشود،مردم این کشور دچار قطحی می شوند
هشدار پوتین به آمریکا: اگر آزادسازی دارایی های افغانستان انجام نشود،مردم این کشور دچار قطحی می شوند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
اگر آزاد سازی پولهای افغانستان در آمریکا صورت نگیرد، قحطی و عواقب سنگینی در پیش روی مردم افغانستان است که کشورهای همسایه را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری سالانه خود گفت، پیش از هر چیز باید دارایی های مالی افغانستان آزاد شود؛ در غیر این صورت ممکن است این کشور با قحطی مواجه شود. ولادیمیر پوتین در کنفرانس خبری سالانه خود در خصوص افغانستان تاکید کرد: "قبل از هر چیز، لازم است که دارایی های مالی افغانستان در بانک های خارجی، در درجه اول آمریکایی، آزاد شود تا کمک های بشردوستانه به طور کامل به مردم افغانستان ارائه شود. اگر این کار صورت نگیرد، قحطی و عواقب سنگینی در پیش روی مردم افغانستان است که کشورهای همسایه را نیز تحت تأثیر قرار دهد."
پوتین: آمریکا بدون شناخت جامعه افغانستان وارد این کشور شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2021
پوتین: آمریکا بدون شناخت جامعه افغانستان وارد این کشور شد
رئیس جمهور روسیه در ادامه تاکید کرد: "آنچه اکنون باید انجام شود، کمک به مردم افغانستان است، و این باید قبل از هر چیز توسط کشورهایی انجام شود که چنین خسارات و آسیب های عظیمی را به اقتصاد و جامعه افغانستان وارد کرده اند. کسانی که 20 سال در آنجا بودند و اقتصاد آن را نابود کردند، پیش از همه باید کمک کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала