مسیر شمالی خط ۵ متروی تهران بازگشایی شد

© Photo / TASNIM NEWS AGENCY / NASER JAFARIمسیر شمالی خط ۵ متروی تهران بازگشایی شد
مسیر شمالی خط ۵ متروی تهران بازگشایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2021
اشتراک
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران، اعلام کرد: مسیر شمالی خط ۵ متروی تهران - کرج بازگشایی شد و سعی می‌کنیم تا صبح فردا مسیر جنوبی را هم آماده سرویس ‌دهی کنیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران، با بیان اینکه پس از حادثه صبح امروز و با تلاش بی وقفه پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اکنون اولین قطار از سمت ایستگاه تهران (صادقیه) راهی ایستگاه گلشهر شد.
وی افزود: همکاران من تا صبح روی مسیر جنوبی خط پنج کار می‌ کنند تا ان‌ شاءالله این بخش نیز صبح فردا آماده خدمت رسانی شود.
برخورد دو قطار در ایستگاه مترو چیتگر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2021
برخورد دو قطار در ایستگاه متروی چیتگر
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران از تمام شرکت‌ ها و سازمان‌ هایی که در مسیر آماده سازی خط پنج این شرکت را یاری کردند تشکر کرد و گفت: سازمان آتش نشانی، شرکت شهر سالم، معاونت حمل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی از صبح امروز همکاری و همیاری زیادی با ما داشتند.
به گزارش تسنیم، ساعت۷:۱۰ دقیقه صبح امروز، قطار تندرو که از مسیر کرج ـ گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد و از ریل خارج شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала