صحبت‌های خواننده پاپ ایرانی درباره یاد بود به جامانده از پدرش +ویدئو

© AFP 2023 / Marijan Muratصحبت‌های خواننده پاپ ایرانی درباره یاد بود به جامانده از پدرش +ویدئو
صحبت‌های خواننده پاپ ایرانی درباره یاد بود به جامانده از پدرش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2021
اشتراک
علی زندوکیلی، خواننده پاپ ایرانی درباره شغل پدرش گفت: افتخار می‌کند بچه شوفر است.
به گزارش اسپوتنیک، علی زندوکیلی خواننده پاپ ایرانی در سیزدهمین سالگرد درگذشت پدرش ویدئویی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده که در کنار خودرو سنگین ماک ایستاده و این تصویر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در این ویدئو علی زندوکیلی با خواندن چند بیت شعر صحبت‌های خود را آغاز کرده است.
وی در ادامه در حالیکه در کنار خودرو تریلی ماک ایستاده بود گفت این ماک ۴۴ ساله روزگاری رفیق پدرش بوده و به مناسبت سیزدهمین سالگرد درگذشتش این ویدئو را تهیه کرده است. او در ادامه صحبت‌هایش افزود: "خواستم یک فیلم با این ماک زیبا بگیرم و بگویم این ماک ۴۴ ساله یار و نان‌ آور خانواده ماست."
او گفت از اینکه پدرش راننده ماشین سنگین بوده افتخار می‌کند. علی زندوکیلی گفته این ویدئو را برای رانندگان خودروهای سنگینی که برای او بسیار قابل احترام‌ هستند ضبط کرده، چراکه رانندگی را شغل شریف مردمان سخت‌کوش می‌داند.
تعدادی از کاربران از اینکه علی زندوکیلی پس از گذشت ۱۳ سال یاد و خاطره پدرش را گرامی داشته ابراز خرسندی می‌کنند و عده‌ای دیگر به خاطر شجاعت وی در بیان صادقانه شغل پدری و درآمد خانوادگی او را مورد تشویق قرار می‌دهند اما بعضی از کاربران بر این باورند حرکت این خواننده ایرانی صرفا جهت جلب توجه بوده است. بعضی از کاربران نیز زندوکیلی را خواننده خانواده دوست، خوش تیپ و خوش بیان عنوان کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала