انفجار گاز در تبریز ۲۰ کشته و زخمی برجای گذاشت

CC BY 4.0 / IRNA / آتش نشانی
آتش نشانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2021
اشتراک
مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از فوت ۵ نفر در حادثه ریزش ساختمان در تبریز خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سیامک نوروزی، مدیرروابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اظهار داشت: این انفجار امروز و در منطقه حکم آباد تبریز رخ داد که به دلیل شدت انفجار سه ساختمان همجوار این منزل مسکونی نیز تخریب شدند و چند ساختمان دیگر نیز آسیب جزیی دیدند.
انفجار در خط انتقال گاز در جنوب ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2021
انفجار در خط انتقال گاز در جنوب ایران + ویدئو
محمدباقر هنربر، مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان در تبریز تصریح کرد: آواربرداری این ساختمان همچنان ادامه دارد و نیروهای آتش نشانی، نظامی و انتظامی در محل حادثه حضور دارند. تاکنون ۱۵ مصدوم اعلام شده که ۱۱ نفر آنها ترخیص و چهار نفر در بیمارستان بستری هستند و ۵ نفر نیز فوت کردند.
هنربر افزود: بامداد امشب، یکم دی ماه، حوالی ساعت یک و نیم یک مرد و حوالی ساعت پنج و بیست دقیقه بامداد نیز یک زن و مرد که در زیر آوار محبوس شده بودند، کشف شد و همچنان عملیات آواربرداری را با احتیاط انجام می‌دهیم تا اگر فرد دیگری هم باشد از زیر آوار خارج کنیم.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در خصوص علت این حادثه گفت: قسمت پایین این ساختمان صافکاری بود که انفجار گاز در این محل انجام شد اما دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала