سرقت میلیاردها دلار از بودجه برنامه های کمکی آمریکا در زمان همه گیری کرونا

© AP Photo / John Minchilloسرقت میلیاردها دلار از بودجه برنامه های کمکی آمریکا در زمان همه گیری کرونا
سرقت میلیاردها دلار از بودجه برنامه های کمکی آمریکا در زمان همه گیری کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2021
اشتراک
در آمریکا حداقل 100 میلیارد دلار از بودجه برنامه های کمکی دولت آمریکا که برای همه گیری کرونا اختصاص داده شده بود به سرقت رفته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، سرویس مخفی ایالات متحده اعلام کرد حداقل حدود 100 میلیارد دلار از برنامه های ایجاد شده برای کمک به مشاغل و آمریکایی هایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند به سرقت رفته است.
روی داتسون، مسئول مبارزه با تخلفات ملی در زمان همه گیری کرونا، گفت که این برآورد بر اساس داده‌های سرویس مخفی، وزارت کار و اداره مشاغل کوچک است. به گفته وی، این مبلغ 3 درصد از 3.4 تریلیون دلاری است که به دلیل شیوع پاندمی کرونا اختصاص داده شده بود.
به گفته وی، بیشتر پول ها از تقلب در پرداخت مزایای بیکاری به سرقت رفته است. وزارت کار آمریکا نیز گفت که تقریبا 87 میلیارد دلار مزایای بیکاری ممکن است به طور نامناسب پرداخت شود که بخش بزرگی از این مبلغ ناشی از کلاهبرداری است.
سرویس مخفی آمریکا بیش از 1.2 میلیارد دلار را پس از تحقیق در مورد بیمه بیکاری و کلاهبرداری وام مصادره کرده است. به گفته این وزارت، در حال حاضر بیش از 900 تحقیقات جنایی در مورد کلاهبرداری مرتبط با همه گیری در هر ایالت در حال انجام است و 100 نفر در حال حاضر دستگیر شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала