فوت ۴۳ نفر بر اثر کرونا در شبانه‌ روز گذشته

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر فوت ۴۳ نفر بر اثر کرونا در شبانه‌ روز گذشته
فوت ۴۳ نفر بر اثر کرونا در شبانه‌ روز گذشته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
اشتراک
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران شناسایی شد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران شناسایی شد که ۳۷۶ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۸۲ نفر رسید.
متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.
خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون و ۱۲ هزار و ۶۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۲ هزار و ۸۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌ های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
تاکنون ۴۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۶۸۴ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در ایران انجام شده است. در حال حاضر ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
تاکنون ۵۹ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۸ نفر دوز اول، ۵۰ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۲۲۸ نفر دوز دوم و چهار میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۵۱ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌ های تزریق شده در ایران به ۱۱۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۱۷ دُوز رسید. در شبانه‌ روز گذشته ۵۳۰ هزار و ۳۶۱ دوز واکسن کرونا در ایران تزریق شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала