حراجی ها و مراکز خرید استانبول در کریسمس برای ایرانی ها

© AFP 2023 / Yasin AkgulЖенщина на рождественской службе в церкви Святого Антония Падуанского в Стамбуле
Женщина на рождественской службе в церкви Святого Антония Падуанского в Стамбуле - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
اشتراک
استانبول تنها محلی برای گشت و گذار و ماجراجویی نیست؛ بلکه برای خرید هم حسابی تنوع دارد.
این شهر بزرگ ده‌ها مرکز خرید در خود جای داده که هر کدام اجناس مختلف با کیفیت‌های گوناگون را به مشتریان عرضه می‌کنند. ولی در این میان بازارهایی وجود دارد که نسبت به پاساژهای لوکس ارزان‌تر بوده و شلوغ‌ترند.
اگر دوست دارید تا با مراکز خرید ارزان قیمت استانبول آشنا شوید، این مقاله برایتان مفید است و پیشنهاد می‎‌کنیم که از دست ندهید. به یاد داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما به مقاصد استانبول میتوانید به این شهر توریستی سفر کنید.

استار سیتی اوتلت

یکی از مراکز خرید خوب و ارزان استانبول استار سیتی اوتلت نام دارد که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. این پاساژ نسبتا لوکس انواع پوشاک و لوازم خانگی را ارائه می‌دهد که قیمت مناسبی دارند. به همین دلیل همواره گردشگران زیادی را در آنجا می‎‌بینید که خرید عمده خود را در استار سیتی اوتلت انجام می‌دهند. این مرکز خرید در محله ینی بوستای مرکزی قرار گرفته و دسترسی به آن آسان است. به همین دلیل می‌توانید در برنامه سفر خود قرار داده و خرید در آن را تجربه نمایید.

مرکز خرید ویاپورت استانبول Viaport

از دیگر بازارهای ارزان استانبول می‌توان به پاساژ ویاپورت اشاره کرد که بیش از ۲۵۰ مغازه را در خود جای داده است. در آنجا انواع کالاهای شیک عرضه می‌شود که با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. پوشاک، لوازم آرایشی، کالای خانگی، خوراکی و غیره از جمله اجناسی است که در مرکز خرید ویاپورت به فروش می‌رسد. به دلیل تنوع در کالاها حق انتخاب زیادی در هنگام خرید دارید، لذا می‌توانید ساعت‌ها در آنجا تردد کرده و کالای مورد نظر را پیدا کنید. این پاساژ پرطرفدار همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ باز است و مورد بازدید خریداران بلیط هواپیما استانبول قرار می‌گیرد.

مرکز خرید جواهر Cevahir

آیا می‌خواهید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از خرید داشته باشید؟ پس مرکز خرید جواهر را از قلم نیندازید. این پاساژ وسیع در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است و با واقع شدن در محله شیشلی در جایی محبوب و شلوغ قرار دارد. مرکز خرید جواهر بیش از ۳۵۰ مغازه را در خود جای داده که اقلام مختلفی را به فروش می‌رسانند. در آنجا هرچه که بخواهید اعم از پوشاک، لوازم آرایشی، کالای خانگی و غیره وجود دارد که از قیمت خوبی برخوردارند. علاوه بر آن وجود امکانات تفریحی باعث شده تا بتوانید پس از یک خرید جانانه به تفریح بپردازید. مرکز خرید جواهر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به روی همگان باز است.

پاساژ بی اوغلوایش Beyoğlu İş

اگر به دنبال خرید پوشاک با بهترین قیمت هستید، ما به شما مرکز خرید بی اوغلوایش را پیشنهاد می‌کنیم. این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید ارزان در استانبول به شمار می‌آید که با وجود لوکس نبودن اجناس متنوعی دارد. پوشاک زنانه، بچه‌گانه و مردانه از جمله‌ اصلی‌ترین اجناس موجود در مرکز خرید بی اوغلوایش است که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی استانبول شدید، حتما سری به این پاساژ بزنید؛ چرا که می‌توانید هدایا و سوغات مطلوبی در آن پیدا کنید.

مرکز خرید کانیون

در یکی از مشهورترین مناطق استانبول ساختمانی بزرگ وجود دارد که به مرکز خرید کانیون معروف است. این پاساژ در سال ۲۰۰۶ و در ۳۰ طبقه ساخته شده و تقریبا ۱۶۰ فروشگاه را در خود جای داده است. قیمت‌های نه چندان بالا و اجناس باکیفیت باعث شده تا پاساژ کانیون به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان در استانبول تبدیل کرده که حتی در بین مسافران نیز پرطرفدار است. اگر قصد خرید کالای خانگی، لوازم آشپرخانه، پوشاک و غیره دارید، مرکز خرید کانیون می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین وجود ۹ سالن تئاتر در این پاساژ باعث شده تا مسافران بتوانند پس از یک خرید جانانه به تفریح بپردازند و از لحظاتشان لذت ببرند.

مرکز خرید اوتلت کاله

برندهای ترک کیفیت و محبوبیت بالای دارند، به همین دلیل نمی‌شود به ترکیه سفر کرد و به دیدن شعبه‌های آن‌ها نرفت. یکی از مراکز خرید ارزان قیمت در استانبول اوتلت کاله نام دارد که می‌توان انواع برندها را با قیمتی مطلوب در آنجا پیدا کرد. پوشاک زنانه، بچه‌گانه و مردانه اصلی‌ترین کالاهایی است که در پاساژ اوتلت کاله یافت می‌شود. همچنین لوازم خانگی، وسایل آرایشی و ده‌ها قلم اجناس دیگر را می‌توان در آنجا پیدا کرد که همگی کیفیت و برند خوبی دارند. این مرکز خرید به میدان تکسیم دسترسی خوبی دارد و در اندک زمانی می‌توانید خود را به انجا برسانید.

مرکز خرید استانبول

آیا می‌خواهید علاوه بر خرید تفریح کنید؟ توصیه می‌کنیم که مرکز خرید استانبول را از قلم نیندازید. این پاساژ دوست‌داشتنی علاوه بر داشتن ده‌ها فروشگاه یک شهربازی سرپوشیده نیز دارد. به همین دلیل پس از خرید می‌توانید سری به آنجا بزنید و تفریح کنید. مرکز خرید استانبول در ۴ طبقه ساخته شده و با وسعت زیاد خود تجربه‌ای به‎‌یادماندنی را برای مشتریان رقم می‌زند. اجناس موجود در این پاساژ نیز تنوع و کیفیت خوبی دارند و در عین حال چندان هم گران نیستند. اگر خواستید یک روز از سفرتان را به تفریح در مرکزی سرپوشیده و خرید اختصاص دهید، مرکز خرید استانبول می‌تواند انتخابی عالی باشد. این پاساژ در منطقه بشیکتاش قرار دارد و برای رفتن به آن باید خود را به محله ضیاگوکالپ برسانید.

مرکز خرید اولیویوم

این پاساژ به دلیل داشتن قیمت‌های مناسب و فروش اجناس خارجی شهرت زیادی دارد. در مرکز خرید اولیویوم بیش از ۱۴۰ فروشگاه قرار دارد که برندهای روز دنیا ارا ارائه می‌دهند. همچنین به دلیل واقع شدن در بخش اروپایی استانبول در طول روز شاهد ورود مشتریان زیادی به آن هستیم. تنوع در برند، قیمت‌های عالی و لوکیشین مناسب باعث شده است تا مرکز خرید اولیویوم به یکی از معروف‌ترین مراکز خرید ارزان استانبول ترکیه تبدیل شود.

شنبه بازار Bakirkoy

اگر راهی استانبول هستید و می‌خواهید در بازارهای آن گردش کنید، پس حتما شنبه بازار باکیرکوی را در برنامه سفرتان قرار دهید. در این بازار هرچه که بخواهید اعم از لباس، لوازم خانگی، دکوراسیون، پوشاک و غیره پیدا می‌شود. این بازار که در آخر هفته برپا می‌شود قیمت‌های ارزانی دارد و با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید کالای مورد نظرتان را پیدا کنید. علاوه بر همه این‌ها شنبه بازار باکیرکوی استانبول فضای مهیج و رنگارنگی دارد و حسابی شما را سرگرم می‌کند. اگر قصد رفتن به آنجا را دارید، بد نیست تا دوربین عکاسی خود را نیز همراه ببرید و از فضای دلنشین شنبه بازار عکاسی کنید.

مرکز خرید Terkos

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان در استانبول ترکیه ترکوس نامیده می‌شود که در خیابان استقلال واقع شده است. این بازار بیشتر به دلیل عمده فروشی و خرده فروشی معروف است. به همین دلیل مغازه‌دارها همیشه سری به آن می‌زنند. همچنین به دلیل وجود چندین تولیدی در بازار ترکوس همواره می‌توان اجناس مقرون به صرفه را در آنجا پیدا کرد. اگر قصد خرید لباس با قیمت‌های پایین دارید، این بازار حسابی احتیاجات شما را برآورده می‌کند. علاوه بر آن خرید سوغات هم می‌تواند بهانه خوبی برای رفتن به بازار ترکوس باشد، پس خرید سوغات را نیز فراموش نکنید.
چند نکته مهم که خوب است بدانید
- اگر به دنبال خرید کالایی خاص هستید، از قبل مراکز تجاری مختص آن را پیدا کنید.
- برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در رستوران‌های مراکز تجاری غذا میل نکنید، زیرا عموما گران‌اند.
- مراکز خرید نزدیک به هتل‌ها گران‌تر بوده ولی کالاهای لوکس‌تر دارند.
- در گشت و گذار خود از نخستین پاساژ خرید نکنید، مگر اینکه از انتخابتان مطمئن باشید.
- اگر قصد خرید کیف و کفش دارید، ما جمعه بازار فیندیک زاده را پیشنهاد می‌کنیم.
- چانه زدن را فراموش نکنید و تخفیف بگیرید.
- فروشگاه‌های نزدیک به جاذبه های گردشگری استانبول قیمت‌های بالاتری دارند.
- برای جلوگیری از خریدهای بی‌فایده قبل از عزیمت لیست خرید بنویسید.
- توصیه می‌کنیم که از خرید کالاها به نرخ دلار و یا یورو بپرهزید؛ زیرا به صرفه‌ نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала