این خوراکی ها را از منوی شب سال نو حذف کنید

© Depositphotos.com / Bit245این خوراکی ها را از منوی شب سال نو حذف کنید
این خوراکی ها را از منوی شب سال نو حذف کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
اشتراک
یکارتینا موراوسکایا، متخصص تغذیه در روسیه اعلام نمود که سس مایونز، سوسیس و ترشی به عنوان مضرترین خوراکی در منوی سال نو میلادی است.
به گزارش اسپوتنیک، یکاترینا موراوسکایا متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای نوشت که کدام یک از محصولات محبوب سال نو در شب سال نو به عنوان مضرترین خوراکی ها هستند. به گفته این متخصص، اول از همه، لازم است که بیشتر این خوراکی ها را کنار بگذاریم: سس مایونز، سوسیس، کالباس، برگر و گوشت چرخ کرده آماده و سایر محصولات نیمه آماده را حذف کنید. علاوه بر این، کنسرو گوشت، کنسرو ماهی و سبزیجات را در لیست سیاه غذایی خود قرار دهید. در ادامه آمده است: "سس مایونز فروشگاهی بسیار چرب است، بسیار پر کالری است، می توانید آن را با سس مایونز خانگی جایگزین کنید، به عنوان مثال، سس مایونز را با ماست، خامه ترش، ماست غلیظ آماده کنید. بهتر است پنیرهای سبک مانند پنیر فتا، توفو مصرف کنید.
روش جدید لاغری: بدون رژیم و ورزش، ۶ کیلو کم کنید
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
روش جدید لاغری: بدون رژیم و ورزش، ۶ کیلو کم کنید
در شب سال نو، ترشیجات زیاد مصرف نکنید زیرا، سس‌های ترش و تند باعث افزایش اشتها و تشنگی می‌شوند، با مصرف بیش از حد آنها باید مایعات زیادی بنوشید. در شب سال نو میلادی پس کنسرو، سس مایونز و ترشی نخورید". او افزود که کیک ها و شیرینی های خامه ای کالری بالایی دارند، در حالی که سوفله، ژله، مارمالاد به عنوان دسرهای نسبتاً سبک برای تعطیلات هستند. همچنین توصیه می شود از سیب زمینی، گوشت های چرب، سالاد با کراکر و چیپس، نان سفید و سایر محصولات گندم خودداری کنید. این کارشناس خاطرنشان کرد: سالادها بهتر است به جای سس مایونز با سس ماست چاشنی شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала