استقرار اولین محموله سامانه جدید اس-۴۰۰ هند در امتداد مرز پاکستان

© Sputnik / Department of the information support of the Baltic region /  مراجعه به بانک تصاویر استقرار اولین محموله سامانه جدید اس-۴۰۰ هند در امتداد مرز پاکستان
استقرار اولین محموله سامانه جدید اس-۴۰۰ هند در امتداد مرز پاکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
اشتراک
کارشناسان دفاعی هند می‌گویند که قابلیت‌ های "دوربرد" سامانه‌ های پدافند اس-۴۰۰ "تریومف" می‌تواند کل عرض پاکستان را پوشش دهد و این بدان معناست که دهلی نو می‌ تواند هر شئ را در حریم هوایی پاکستان در منطقه هدف قرار دهد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری هندی ANI اعلام کرد، که اولین محموله سامانه های سفارش هند اس-۴۰۰ روسی "تریومف" روز دوشنبه در "بخش" پنجاب در امتداد مرز پاکستان مستقر شد.
در این گزارش به نقل از مقامات آمده است: باطری‌ های محموله اول می‌توانند از تهدیدات هوایی پاکستان و چین مراقبت کنند.
اس-۴۰۰ ها به چهار نوع موشک مختلف مجهز شده اند - برد کوتاه ۹M۹۶E (۴۰ کیلومتر)، برد متوسط ۹M۹۶E۲ (۱۲۰ کیلومتر)، دوربرد ۴۸N۶ (۲۵۰ کیلومتر) و بسیار دوربرد ۴۰N۶E (۴۰۰ کیلومتر) .
مقامات هندی همچنین گفته اند که بخش هایی از سیستم دفاع هوایی پیشرفته همچنان از روسیه از طریق مسیرهای هوایی و دریایی به هند تحویل می شود. مقامات هندی می گویند که استقرار در حال انجام به زودی تکمیل می شود و این واحد تا چند هفته دیگر عملیاتی می شود.
بر اساس این گزارش، استقرار محموله بعدی اس-۴۰۰ در مرز شرقی با چین انجام خواهد شد. منطقه شرقی لاداخ در امتداد مرز هند و چین محل یک بن بست نظامی حل نشده بین دو غول آسیایی است.
بر اساس گزارش ها، دو واحد اس-۴۰۰ در حال حاضر توسط چین در نگاری گار گونسا و نینگچی در منطقه خودمختار تبت (TAR) مستقر هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала