ملاقات بحث‌برانگیز سرآشپز مشهور ترکیه‌ای با مادرش +ویدئو، عکس

© Photo / Twitterملاقات بحث‌برانگیز سرآشپز مشهور ترکیه‌ای با مادرش +ویدئو، عکس
ملاقات بحث‌برانگیز سرآشپز مشهور ترکیه‌ای با مادرش +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
اشتراک
نصرت گوکچه پس از به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اولین ملاقات خود با مادرش در ترکیه پس از دو سال مورد انتقاد قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، نصرت گوکچه سرآشپز مشهور ۳۸ ساله، متولد ترکیه که بیشتر با نام سالت بی شناخته می‌شود، صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای Nusr-Et و مالک بیش از ۱۵رستوران در شهر‌های سراسر جهان از جمله دبی، میامی و لندن است و افراد مشهوری از جمله کانر مک‌گرگور، شان کامز، دیوید بکهام و لئوناردو دی کاپریو از طرفداران این برند هستند.
شیوه سرو استیک توسط وی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، موجب محبوبیت او در میان کاربران اینستاگرام شده‌ است. همچنین غذا‌های موجود در غذاخوری‌های او بسیار گران هستند، به طوری که قیمت یک استیک با روکش طلا در رستوران لندن نصرت بیش از ۱۴۰۰ پوند قیمت دارد.
حال ویدئوی ملاقات وی که مادرش را در آغوش گرفته و خانه والدینش را ساده و بی‌آلایش نشان داد بحث برانگیز شده است. نصرت گوکچه که به گفته خودش دو سال است که مادرش را ندیده است، این کلیپ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در ذیل آن نوشت: "من مادرم را بعد از دو سال دیدم."
این ویدئو تاکنون حدود ۶ میلیون بار دیده شده است و هزاران نظر مثبت و منفی به دست آورده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از شرایط زندگی مادر این سرآشپز میلیونر تعجب و از عینک زدن نصرت انتقاد می‌کنند. کاربران ضمن ابراز تاسف این سوال را مطرح می‌کنند که چرا مادر نصرت با وجود ثروت بی‌شمارش هنوز اینقدر متواضعانه و ساده زندگی می‌کند.
عده‌ای از کاربران خطاب به نصرت عنوان می‌کنند، اینقدر پول داری چطور مادرت در عمارت زندگی نمی‌کند؟ بعد از ۲ سال؟ چرا؟ چرا خانه بهتری برای والدین خود نمی‌خری؟ تو الان ثروتمندی؟!
کاربر دیگری عنوان می‌کند برای یک مادر بسیار بد است که ببیند پسرش این همه پول دارد و به او سر نمی‌زند و اجازه می‌دهد در خانه‌ای مثل این بماند. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند چرا در مقابل خانواده خود هم عینکش را برنمی‌دارد و عنوان می‌کنند مرد، عینکتو بردار دکمه پیراهنت را ببند، تو باید هر ماه با مادرت دیدار کنی.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала