کویت از اعطای ویزا به تجار جدید ایرانی خودداری می کند

کویت از اعطای ویزا به تجار جدید ایرانی خودداری می کند
کویت از اعطای ویزا به تجار جدید ایرانی خودداری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
رنیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت: متاسفانه مدتی است که کویتی ها دیگر به تجار ما ویزا نمی‌دهند و برای تجار جدید ایرانی امکان کار کردن در این کشور فراهم نیست. اگر کسی هم با کویت کار می‌کند کسانی هستند که از قبل آنجا بوده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، هانی فیصلی، رنیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت اعلام کرد: تجارت ما با کویت نسبت به سابق بسیار کم شده است، یکی از علل این موضوع مسئله شیوع کرونا است. موضوع مورد اهمیت دیگر در این مسئله عدم امکان ورود تجار جدید به بازار کویت است.
وی افزود: شرایط کویت نسبت به دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار متفاوت است؛ در دیگر کشورها از جمله امارات، قطر یا عمان به راحتی می‌توان برای سیاحت، گردش یا تجارت ویزا گرفت. اما در مورد کویت گرفتن ویزا کمی سخت است. ما در این رابطه وزارت امور خارجه و همچنین سفارتخانه مکاتبات زیادی انجام دادیم اما هنوز گشایشی صورت نگرفته است. ولی مکاتبه‌ای با کویت نشده البته مکاتباتی با اتاق بازرگانی این کشور داشتیم که هنوز جواب درستی به ما ندادند.
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت در پاسخ به سوالی پیرامون تاثیر عربستان بر کشورهای حوزه خلیج فارس و میزان اثرگذاری مذاکرات با این کشور بر تجارت با کویت گفت: مذاکرات انجام شده بین ایران و عربستان برای بهبود روابط سیاسی، طبیعتا روی روابط تجاری بین ایران و عربستان تاثیر می‌گذارد. برای بهبود تجارت با کویت نیاز است که با خود این کشور مذاکراتی انجام شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала