ویرال شدن ویدئوی لیز خوردن مردی بر روی یخ با ۴۰ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی +ویدئو

© Sputnik / Tabyldy Kadyrbekov /  مراجعه به بانک تصاویر ویرال شدن ویدئوی لیز خوردن مردی بر روی یخ با ۴۰ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی +ویدئو
ویرال شدن ویدئوی لیز خوردن مردی بر روی یخ با ۴۰ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
درجا زدن مردی بر روی یخ که شباهت زیادی به راه رفتن روی تردمیل داشت، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از یک مرد در حال لیز خوردن روی یخ در میان کاربران دست به دست می‌شود. این ویدئو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و جزو پربازدیدترین ویدئوهای روزهای اخیر به شمار می‌رود.
کاربران عنوان می‌کنند از اواخر هفته گذشته موج سرما برخی از نقاط ایران را فرا گرفته و مردم زیادی برای تفریح به محیط‌های پر از برف می‌روند و اقدام به ثبت لحظات زیبا در هوای سرد می‌کنند. در این ویدئو نیز مشاهده می‌شود مردی از خودروی خود روی برف‌ها پیاده می‌شود که پس از چند قدم به طور ناگهانی پایش روی یخ‌ رفته می‌رود و او پس از چند دقیقه در جا زدن مثل دویدن روی تردمیل و تلاش برای حفظ تعادل خود سر انجام زمین خورده و پایان این ویدئو را رقم زده است. گفته می‌شود این ویدئو بیش از ۴۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.
تعدادی از کاربران این ویدئو را جالب می‌دانند اما برخی دیگر بر این باورند که ویدئو ساختگی و تمرین شده است. جمعی از کاربران نیز بیان می‌کنند زمستان را دوست دارند و هر ساله در فصل زمستان محتوای زیبایی تولید می‌کنند و گروهی دیگر نظری متفاوتی دارند و عنوان می‌کنند از یخ و یخبندان به دلیل سر خوردن و سرما خوردن فراری هستند و تفریح در تابستان را بیشتر ترجیح می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала