هشدار سرلشکر رشید درباره هرگونه ماجراجویی علیه مراکز هسته‌ای ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء
سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
سرلشکر غلامعلی رشید: پایگاه‌هایتان را بی‌درنگ می‌زنیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء درباره ماجراجویی‌ها و تهدیدات علیه مراکز هسته‌ای و نظامی ایران هشدار قاطع داد.
سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در جمع فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم17 تصریح کرد: "هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی اسرائیل بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست.
پرچم اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
ارتش اسرائیل پایگاه اطلاعاتی و تحلیلی برای ردیابی فعالیت های ایران ایجاد می کند
در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده‌شده برای عبور و مبدأ تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین‌شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد".
گفتنی است، عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی و سخنگوی رزمایش مشترک اعلام کرد که «این رزمایش در راستای افزایش سطح آمادگی‌های رزمی سپاه و بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و درهم‌تنیدگی جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و نرم در حال اجراست. در این رزمایش نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه به‌همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می‌پردازند».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала