کیسیلیوف به غرب درباره تکرار بحران کارائیب در اوکراین هشدار داد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر کیسیلیوف به غرب درباره تکرار بحران کارائیب در اوکراین هشدار داد
کیسیلیوف به غرب درباره تکرار بحران کارائیب در اوکراین هشدار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
دمیتری کیسیلیوف مدیر کل خبرگزاری "راسیا سیگودنیا"، به کشورهای غربی نسبت به تکرار بحران کارائیب در وضعیت اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری کیسیلیوف مدیر کل خبرگزاری "راسیا سیگودنیا" و مجری برنامه "وستی نیدلی" در شبکه روسیه-۱ گفت: "اگر صحبت درباره پیوستن اوکراین به ناتو یا توسعه نظامی خاک اوکراین است، لوله تپانچه خود را بر سر ایالات متحده خواهیم گذاشت. ما توانایی نظامی-فنی داریم، روسیه بهترین سلاح ها را در جهان دارد، مافوق صوت...، با همان زمان پروازی که تسلیحات آمریکایی یا انگلیسی از خاک اوکراین تا مسکو و تا خاک روسیه خواهند داشت. این وضعیت بحران موشکی کوبا خواهد بود".
وی از کشورهای غربی خواست که تهدیدی برای روسیه ایجاد نکنند، در غیر این صورت آنها به خاکستر رادیواکتیو تبدیل خواهند شد.
کیسیلیوف ادامه داد: "کشورها خوش شانس یا بدشانس هستند که به روسیه نزدیک هستند، اما این واقعیت تاریخی است، آنها به جایی نخواهند رفت... همچنین می توانیم بگوییم که مکزیک خوش شانس یا بدشانس است که در نزدیکی ایالات متحده است... اما خوب است که منافع خود را هماهنگ کنیم و روسیه را در موقعیتی قرار ندهیم، هنگامیکه زمان پرواز تا آنجا چهار دقیقه فاصله داشته باشد".
به گفته وی چنین وضعیتی تنها از طریق مقصر بودن غرب می تواند به وجود بیاید، مسکو این را نمی خواهد. وی افزود روسیه آماده است در صورتی که آمریکا و شرکایش در اتحاد آتلانتیک شمالی از "خطوط قرمز" عبور کنند، از زور استفاده کند.
کیسیلیوف تاکید کرد: برای روسیه این موضوع زندگی و مرگ است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала