نمایندگان مجلس ایران طرح سوال از وزیر راه را کلید زدند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نمایندگان مجلس ایران طرح سوال از وزیر راه را کلید زدند
نمایندگان مجلس ایران طرح سوال از وزیر راه را کلید زدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
عضو هیئت رئیسه مجلس ایران: هزینه سوء مدیریت ایرلاین‌ها را مردم نباید بپردازند، متاسفانه برخی یاد گرفتند با ایجاد انحصار از جیب مردم هزینه هایشان را برداشت کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس ایران با بیان اینکه شناورسازی قیمت بلیط هواپیما به عنوان یک سیاست غلط در دولت قبل باید متوقف شود، گفت: شناورسازی نرخ ها زمانی معنی پیدا می‌کند که مردم بتوانند با توجه به امکانات ایرلاین‌ها و بودجه خودشان، گزینه مناسب را انتخاب کنند نه اینکه برای برخی ایام خاص مجبور باشند از یک ماه قبل بلیط تهیه کنند کما اینکه برای ایام عادی نیز باید چند روز قبل را خریداری کنند.
یوسفی با بیان اینکه شناورسازی قیمت بلیط هواپیما به عنوان یک سیاست غلط در دولت قبل باید متوقف شود، تاکید کرد: شناورسازی قیمت‌ها در صنایعی مانند خودروسازی و ... که انحصار در آن حاکم است نباید اجرا شود. شناورسازی زمانی معنی پیدا می‌کند که مردم بتوانند با توجه به امکانات ایرلاین‌ها و بودجه خودشان، گزینه مناسب را انتخاب کنند نه اینکه برای برخی ایام خاص مجبور باشند از یک ماه قبل بلیط تهیه کنند کما اینکه برای ایام عادی نیز باید چند روز قبل را خریداری کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس ایران عنوان کرد: این حرف غلطی است که می‌گویند تردد با هواپیما تنها برای قشر مرفه جامعه است چرا که هم اکنون فرودگاه به عنوان یک زیرساخت مهم در شهرها مطرح می‌شود، بی تردید برای پیشرفت منطقه‌ای و جذب سرمایه‌گذار و رونق اشتغال، دسترسی و زیرساخت یک عامل مهم محسوب می‌شود و این نوع صحبت‌ها غیرکارشناسی است لذا باید زمینه استفاده از آن برای همه مردم فراهم شود.
وی افزود: متاسفانه برخی یاد گرفتند با ایجاد انحصار از جیب مردم هزینه هایشان را برداشت کنند، طرح سوالی را در رابطه با افزایش قیمت بلیط هواپیما از وزیر راه و شهرسازی آغاز کرده‌ و آن را پیگیری می‌کنم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала