لواشک، گران‌تر از موز و هم‌قیمت یک کیلو گوشت +عکس، ویدئو

© Fotolia / Sasajoلواشک، گران‌تر از موز و هم‌قیمت یک کیلو گوشت +عکس، ویدئو
لواشک، گران‌تر از موز و هم‌قیمت یک کیلو گوشت +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
ارزان‌ترین لواشک‌های خانگی از موز قیمت بیشتری دارند و نمونه‌های درجه یک محلی، ارزش‌شان از گوشت قرمز فراتر رفته است.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهایی که این روزها در فضای مجازی در میان کاربران ایرانی از تبلیغات لواشک با قیمت بالا منتشر می‌شود سبب شد تا یک رسانه‌ی خبری در ایران به این موضوع بپردازد.
این رسانه‌ی خبری در این‌باره چنین نوشت: "برای درک بهتر ارزش لواشک بدنیست نگاهی به قیمت موز و گوشت بندازیم. قیمت یک کیلو موز در میوه‌فروشی‌ها حول‌وحوش ۳۰ هزار تومان است و گوشت قرمز هم در قصابی‌ها نهایتا کیلویی ۱۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود. به‌این ترتیب ارزان‌ترین لواشک‌های خانگی از موز قیمت بیشتری دارند و ارزش لواشک‌های درجه یک محلی از گوشت گوسفندی و گوساله فراتر رفته است."
در این گزارش آمده است که قیمت یک کیلو لواشک خانگی از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود و گران‌ترین آن‌ها ممکن است ۲۰۰ هزار تومان ارزش داشته باشد. در یکی از سایت‌های خرید و فروش آنلاین نیم‌کیلو لواشک خانگی را ۲۰ هزارتومان می‌فروشند و به‌این ترتیب قیمت یک کیلو از این محصول ۴۰ هزار تومان خواهد بود. اما نمونه‌های درجه یک لواشک‌های محلی و خانگی بابت یک کیلو لواشک استوایی یا چندمیوه ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد. اگر همین لواشک‌ها در بسته‌بندی‌های شکیل‌تری قرار بگیرند قیمت یک کیلو از آن‌ها می‌تواند ۲۵۰ هزار تومان باشد.
گذشته از قیمت این لواشک‌ها، لواشک‌های پذیرایی هم قیمتشان به‌ازای هر کیلو از ۴۰، ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود که نمونه‌های گران‌قیمت بسته‌های نیم‌کیلویی این لواشک‌ها ۹۰ هزار تومان است و به ‌این شکل ارزش یک کیلو از این لوشک ۱۸۰ هزار تومان خواهد بود.
کاربرانی در رابطه با مقایسه قیمت لواشک با موز و گوشت و گران بودن آن واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. برخی این موضوع را نمی‌پذیرند و عنوان می‌کنند این موضوع صحت ندارد چراکه برخی خبرگزاری‌ها برای جذب مخاطب چنین گزارش‌هایی را منتشر می‌کنند. اما در مقابل این نظرات، کاربرانی ضمن تایید گرانی اجناس و اقلام مختلف در ایران، عنوان می‌کنند در سطح شهر و در پیج‌های فروش اینستاگرامی می‌توان قیمت لواشک‌ها را که به صورت رول، گل و کیک با تزئینات مختلف تهیه شده را مشاهده کرد و به صحت این موضوع پی برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала