سفیر روسیه: تعداد تلفات غیرنظامیان ناشی از حملات هوایی آمریکا وحشتناک است

© Photo / Pixabay / Skeezeسفیر روسیه: تعداد تلفات غیرنظامیان ناشی از حملات هوایی آمریکا وحشتناک است
سفیر روسیه: تعداد تلفات غیرنظامیان ناشی از حملات هوایی آمریکا وحشتناک است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2021
اشتراک
انتقاد سفیر روسیه در ایالات متحده از آمار بالای تلفات غیرنظامیان در حملات هوایی نظامیان آمریکا.
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: اخبار منتشر شده در رسانه ها در مورد پنهان کردن تلفات غیرنظامیان توسط واشنگتن در حملات هوایی در خاورمیانه وحشتناک است. ایالات متحده درک ارزشمند بودن جان انسان ها را از دست داده است.
پیشتر روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اسناد مطالعه شده وزارت دفاع آمریکا گزارش داده بود که پنتاگون تعداد غیرنظامیانی که در جریان حملات هوایی ارتش آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان جان باخته اند را دست کم گرفته است.
آنتونوف افزود: تعداد قربانیان حملات هدفمند نیروهای مسلح آمریکا بر اساس برآوردهای اولیه، بیش از 1500 غیرنظامی است که این وحشتناک است. در میان کشته شدگان زنان و کودکان هستند. قتل آنها بر وجدان کسانی است که در وزارت نظامی ایالات متحده می باشند و بدیهی است سرویس های ویژه ای که در خدمت آن هستند و عجله داشتند تا موفقیت های خود را در مبارزه با تروریسم گزارش دهند. آنها درک خود را از ارزشمند بودن زندگی انسان از دست داده اند.
آنتونوف اشاره کرد که خشمگین از این بهانه جویی های است که گفته می شود این قربانیان بی گناه نتیجه اشتباهات بدون منظور هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала