انتشار تصاویر نابودی شبه نظامیان سوری توسط پهپادهای انتحاری روسیه + ویدئو

© AFP 2023 / Jack Guez/Filesسرنگونی دو پهپاد اسرائیلی در سوریه
سرنگونی دو پهپاد اسرائیلی در سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2021
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از نابودی شبه نظامیان مشهور سوری توسط پهپادهای کامیکازه این کشور را منتشر نمود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تصاویری از نابودی تروریست‌ها و تسلیحات آنها در سوریه توسط پهپادهای رزمی روسیه "لانتست" را منتشر نمود.
الکساندر روگاتکین، روزنامه نگار شبکه تلویزیونی "روسیه ۱" بخشی از این تصاویر را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
به گفته آندری، سرباز نیروهای عملیات ویژه روسیه، در آوریل ۲۰۲۰، یک شبه نظامی گروه تروریستی هیئت تحریر شام (ممنوعه در فدراسیون روسیه) به کاروان ارتش سوریه شلیک کرده و دو کامیون را سوزاند. پس از آن، عملیات شناسایی هوایی منطقه را آغاز کردیم و در جریان شناسایی، بخشی از موشک‌های هدایت شونده ضد تانک به رهبری این تروریست را کشف کردیم.
آندری افزود: تروریستی که از هوا به دنبال او بودیم، با نام مستعار "اسنایپر توی" شناخته می شود، زیرا به خود می بالید که حدود ۳۰ تانک و بالگرد نیروهای دولتی سوریه را با استفاده از سیستم های موشکی TOW منهدم کرده است.
یک پهپاد کامیکازه ستیزه‌جویی را در حالی که پرتابگر موشکی را در موقعیت مستقر می‌کرد، مشاهده کرد. از آنجایی که در آن موقعیت شناسایی "اسنایپر توی" غیرممکن بود، ارتش تصمیم گرفت کل گروه تروریست‌ها را از بین ببرد. با وجود این واقعیت که ستیزه جویان صدای سقوط لانتست را شنیدند، دو ثانیه طول کشید تا از وانت فرار کنند و همگی بر اثر جراحات ترکش جان باختند. دومین پهپاد کامیکازه نیز تاسیسات TOW را نابود کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала