ژنرال های آمریکایی وقوع جنگ داخلی در این کشور را پیش بینی کردند

© REUTERS / Shannon StapletonУчастники акции протеста сторонников действующего президента США Дональда Трампа у здания конгресса в Вашингтоне
Участники акции протеста сторонников действующего президента США Дональда Трампа у здания конгресса в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
به عقیده ژنرال های آمریکایی ممکن است انتخابات ریاست جمهوری 2024 در ایالات متحده به ناآرامی ها و حتی تلاش برای کودتا با مشارکت ارتش منجر شود.
به گزارش اسپوتنیک، این نظر توسط پل ایتون، آنتونیو تاگوبا و استفان اندرسون، سرتیپ های آمریکایی در روز جمعه 17 دسامبر بیان شد.
آنها در مقاله ای برای روزنامه واشنگتن پست نوشتند که به نظر آنها نشانه هایی از هرج و مرج احتمالی در حال حاضر در روحیات در ارتش ایالات متحده قابل مشاهده است.
بایدن خواستار آمادگی کشور برای افزایش شیوع کرونا در زمستان شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
بایدن خواستار آمادگی آمریکا برای افزایش شیوع کرونا در زمستان شد
این ژنرال ها متوجه شدند که در هجوم به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 "تعداد نگران کننده ای از کهنه سربازان و پرسنل نظامی" حضور داشتند.10 درصد متهمان با ارتش ارتباط داشتند . ضمناً 124 افسر نظامی بازنشسته دیگر به نمایندگی از پورتال Flag Officers 4 America ، نامه ای در حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده منتشر کردند که اصرار دارد پیروزی او در رقابت های ریاست جمهوری از او "دزدیده شده است". و از این قبیل نمونه ها زیاد است.
در این گزارش آمده است که برخی از پرسنل نظامی در ایالات متحده دچار تفرقه و نفاق ممکن است از پیروی از دستورات رئیس جمهور جو بایدن خودداری کنند. چنین سناریویی می تواند منجر به یک جنگ داخلی شود که به نوبه خود می تواند توسط مخالفان واشنگتن مورد استفاده قرار گرفته و آنها به این کشور حمله کنند.
ایتون، تاگوبا و اندرسون خواستار اتخاذ گام‌های ملموس فوری برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در امریکا هستند. آنها تقویت ساختار فرماندهی و شناسایی و جداسازی منظم "شورشیان بالقوه" را پیشنهاد می کنند. حتی پیشنهادی به پنتاگون برای "بازی کردن" کودتای صحنه سازی شده پس از انتخابات به منظور شناسایی آسیب پذیری های مخالفان احتمالی دولت مطرح شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала