وال‌استریت ژورنال: روسیه به آژانس و ایران برای رسیدن به توافق بر سر تاسیسات کرج کمک کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
روزنامه‌ آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی اعلام داشت که روسیه به آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران برای رسیدن به توافق بر سر نظارت بر تاسیسات کرج کمک کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد، روسیه تلاش‌هایی برای کمک به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای رسیدن به توافق با تهران برای نظارت بر تاسیسات هسته‌ای ایران در کرج انجام داده است.
دوربین های آژانس بین المللی انرژی هسته ای در کرج نصب می‌شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
دوربین های آژانس بین المللی انرژی هسته ای در کرج نصب می‌شوند
لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال به نقل از این مقام در توئیتر نوشت: روسیه بار دیگر در کمک به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران برای رسیدن به سومین توافق نقش داشت.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوایل هفته جاری تایید کرد که با ایران در مورد تاسیسات کرج به توافق رسیده است. بلومبرگ نیز در گزارشی اعلام داشت که آژانس به طور ویژه با ایران در مورد نصب دوربین در این تاسیسات هسته‌ای به توافق رسیده است. وال استریت ژورنال نیز به نوبه خود با استناد به بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد که دوربین‌های این مرکز در روزهای آینده نصب خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала