عضو هیات رئیسه مجلس: تعاملات گسترده با همسایگان، برگ برنده ایران در مذاکرات است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی
محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
اشتراک
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت که تعاملات گسترده با همسایگان می‌تواند به برگ برنده تهران در مذاکرات هسته‌ای تبدیل شود.
به گزارش اسپوتنیک، محسن دهنوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت: این روزها فعالیت هوشمندانه دستگاه دیپلماسی ایران در ارتباط با کشورهای آسیای غربی کاملا محسوس است.
‏ دهنوی در ادامه در حساب توئیتری خود افزود: این تعاملات گسترده با همسایگان می‌تواند به برگ برنده ایران در مذاکرات هسته‌ای تبدیل شود. ‏خوشحالم که رئیس جمهور و وزیر خارجه آگاهانه از این ظرفیت استفاده می‌کنند.
دور هفتم مذاکرات برجامی از چندی پیش در وین با حضور تیم ایران آغاز شده و شب گذشته پس از نشست مشترک، به مدت ۱۰ روز متوقف شد.
لازم به ذکر است که پیش از این علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران در وین در خصوص دور هفتم مذاکرات اظهار داشته بود: در حال حاضر دو پیش نویس جدید وجود دارد که یکی درباره رفع تحریم‌ها و دیگری درباره اقدامات هسته‌ای است. دو پیش نویس (ارائه شده توسط ایران) اساس گفت‌وگوها در دور جدید مذاکرات خواهد بود. توافقی از سوی طرف‌های دیگر وجود دارد که پیش‌نویس‌های دیگر نیز اساس مذاکرات باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала